Gå til innhold

Kristian's BMW E36 323i Touring, -97 - Masse bilder s. 8!

kreastian
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 120
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

En aldri så liten update inkludert noen iPhone bilder!

Var en tur nedom 'Halvor89_' idag for å montere nye lys og radiator-deksel, samt hente defuser'n min som har kommet i posten.

Skal sies at det ble veldig mye penere å lukke opp panseret nå som det dekselet er på plass + at jeg fikk angel-eyes som lyser helt sykt. Prøvde å ta et bilde fra litt avstand men det gikk ikke fordi kameraet ble "blenda", så måtte ta skikkelig closeup!

Utenom det ble det ikke gjort så mye, men det kommer mer etterhvert!

Fikk også sett hvordan det gikk med de gamle lykteglassa som smelta, dette måtte jeg såklart ta bilde av. Ser ganske .. spesielt ut! :P

pics;

t3uadrrl8s972v6ej3zy.jpg

t7yosdyusznpsumkwy1x.jpg

ruy2yv7xri1ye6rk8oph.jpg

u5apb2slfcek7t3q2ngs.jpg

tqfjipyhhw0debxgb2y5.jpg

ulby2hl3ia36pii3s32t.jpg

abwato8ybyu8mvszmciu.jpg

Slenge med et par bilder fra delelageret og da! Fin .. stue?

0zfjiqk92w883ov1gmc9.jpg

azfo5umhqwuoob2r2com.jpg

o0istzm8myfzckyvo2x6.jpg

Og siden jeg nå legger ut lager-bilder ser dere også at det ligger noen hjul der, så da er jeg vel avslørt!

Liten surprise: Jeg kan herved meddele at jeg tok med hjula til Halvor, så nå blir det bra til sommeren! :-D

8irelaxrb8acbdoitjoo.jpg

u0q5vyoftxucaqphmhyu.jpg

Laters!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir rått detta Kristian! :D gleder meg til å se den på treff. så bra ut i motor rommet også ^^

Ja, satser på det! :-D

Gleder meg til det selv, se hvordan sluttresultatet blir :)

Joa, det er greit. Men ganske så støvete, men blir en del skruing fremover så har ikke giddi å engasjert meg for å holde det 100% rent, meeeen når jeg blir ferdig skal det shines! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er desverre ikke så mye som skjer fremover da jeg venter på at snø og is skal forlate veiene.

Har en del deler liggende, alt fra smått til stort så vi får se om jeg bestemmer meg for å ta noe "småplukk" før veiene er nakne igjen. :-)

Kan hvertfall meddele prioriteringslista fremover:

- Senk.

- Rustfjerning.

- Hellakkering?

- Nye dekk til sommerhjula.

Stay tuned! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Arctec-updates!

Tok med ene bakfelgen på jobb her en dag forrige uke for å prøve på ett dekk jeg hadde liggende bare for å se hvordan den dimmen ble.

Ble greit med strekk men må nok ned et par hakk på profilen. Prøvde 215/45-17, tipper jeg går ned på 215/35-17 istedet da det ble for mye gummi.

Så også at jeg antakeligvis må småvalse litt før jeg kan senke den noe mer og muligens investere i camber-stag.

pics:

6qncf9uu7yvv6t7rkew2.jpg

k3r8fjj16dinc151cz58.jpg

a6zklpb99mcs9jipfmg8.jpg

wcx0lngh9l3e17vihmhr.jpg

mveq0z6xt1dizq2nfl2h.jpg

Laters!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør på med 225/35 falken fk452 (smal type) Er det ikke det Halvor kjører med? :) Dritfett blir det hvertfall!

Hm, er litt usikker på hva han kjører med, men det var vel den dimmen han ba meg prøve. Men jeg har litt lyst til å trasse meg ned på 215 bare for å få dratt ut gummien litt. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten walkthrough av angeleyes monteringen da:

Fikk tak i brukte lamper: IMG_0899.jpg

Jeg var ganske sikker på at innerste glass var av glass, men det var jo av plastikk og hadde blitt tæra på av tidens tann :P Så måtte våtslipes og poleres :)

IMG_0904.jpg

IMG_0898.jpg

IMG_0900.jpg

IMG_0901.jpg

Litt klipping og fiksing måtte til for å sette inn bosch glass i in.Pro lyktene:

IMG_0905.jpg

Og litt bytting av råtne kabelsko :P

IMG_0908.jpg

IMG_0906.jpg

Montering av ringer:

IMG_0902.jpg

IMG_0917.jpg

Og jaggu vart det lys:

IMG_0893.jpg

Og noe reservedeler til overs !!!

IMG_0918.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...