MagnusHN Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 Kjør på!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kreastian Skrevet Januar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2013 Kjør på!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kreastian Skrevet Januar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2013 En aldri så liten update inkludert noen iPhone bilder! Var en tur nedom 'Halvor89_' idag for å montere nye lys og radiator-deksel, samt hente defuser'n min som har kommet i posten. Skal sies at det ble veldig mye penere å lukke opp panseret nå som det dekselet er på plass + at jeg fikk angel-eyes som lyser helt sykt. Prøvde å ta et bilde fra litt avstand men det gikk ikke fordi kameraet ble "blenda", så måtte ta skikkelig closeup! Utenom det ble det ikke gjort så mye, men det kommer mer etterhvert! Fikk også sett hvordan det gikk med de gamle lykteglassa som smelta, dette måtte jeg såklart ta bilde av. Ser ganske .. spesielt ut! pics; Slenge med et par bilder fra delelageret og da! Fin .. stue? Og siden jeg nå legger ut lager-bilder ser dere også at det ligger noen hjul der, så da er jeg vel avslørt! Liten surprise: Jeg kan herved meddele at jeg tok med hjula til Halvor, så nå blir det bra til sommeren! Laters! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Januar 11, 2013 Share Skrevet Januar 11, 2013 Gratis frem med valsen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laerkl Skrevet Januar 11, 2013 Share Skrevet Januar 11, 2013 Du som ruller rundt i denne ja, Kristian! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Januar 11, 2013 Share Skrevet Januar 11, 2013 Blir rått detta Kristian! gleder meg til å se den på treff. så bra ut i motor rommet også ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kreastian Skrevet Januar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2013 Blir rått detta Kristian! gleder meg til å se den på treff. så bra ut i motor rommet også ^^ Ja, satser på det! Gleder meg til det selv, se hvordan sluttresultatet blir Joa, det er greit. Men ganske så støvete, men blir en del skruing fremover så har ikke giddi å engasjert meg for å holde det 100% rent, meeeen når jeg blir ferdig skal det shines! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kreastian Skrevet Januar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2013 Du som ruller rundt i denne ja, Kristian! Stemmer det! Gratis frem med valsen nå Ja, spørs om det blir noe finvalsing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kreastian Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2013 Er desverre ikke så mye som skjer fremover da jeg venter på at snø og is skal forlate veiene. Har en del deler liggende, alt fra smått til stort så vi får se om jeg bestemmer meg for å ta noe "småplukk" før veiene er nakne igjen. Kan hvertfall meddele prioriteringslista fremover: - Senk. - Rustfjerning. - Hellakkering? - Nye dekk til sommerhjula. Stay tuned! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kreastian Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2013 Arctec-updates! Tok med ene bakfelgen på jobb her en dag forrige uke for å prøve på ett dekk jeg hadde liggende bare for å se hvordan den dimmen ble. Ble greit med strekk men må nok ned et par hakk på profilen. Prøvde 215/45-17, tipper jeg går ned på 215/35-17 istedet da det ble for mye gummi. Så også at jeg antakeligvis må småvalse litt før jeg kan senke den noe mer og muligens investere i camber-stag. pics: Laters! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Januar 28, 2013 Share Skrevet Januar 28, 2013 Kjør på med 225/35 falken fk452 (smal type) Er det ikke det Halvor kjører med? Dritfett blir det hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kreastian Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2013 Kjør på med 225/35 falken fk452 (smal type) Er det ikke det Halvor kjører med? Dritfett blir det hvertfall! Hm, er litt usikker på hva han kjører med, men det var vel den dimmen han ba meg prøve. Men jeg har litt lyst til å trasse meg ned på 215 bare for å få dratt ut gummien litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 hehe dette blir jo skikkelig kult da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kreastian Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2013 hehe dette blir jo skikkelig kult da! Takk for det! Satse på at den faller i smak når det nærmer seg ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Liten walkthrough av angeleyes monteringen da: Fikk tak i brukte lamper: Jeg var ganske sikker på at innerste glass var av glass, men det var jo av plastikk og hadde blitt tæra på av tidens tann Så måtte våtslipes og poleres Litt klipping og fiksing måtte til for å sette inn bosch glass i in.Pro lyktene: Og litt bytting av råtne kabelsko Montering av ringer: Og jaggu vart det lys: Og noe reservedeler til overs !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå