Gå til innhold

Kristian's BMW E36 323i Touring, -97 - Masse bilder s. 8!

kreastian
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 120
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Liten walkthrough av angeleyes monteringen da:

Fikk tak i brukte lamper: [ Bilde ]

Jeg var ganske sikker på at innerste glass var av glass, men det var jo av plastikk og hadde blitt tæra på av tidens tann :P Så måtte våtslipes og poleres :)

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Litt klipping og fiksing måtte til for å sette inn bosch glass i in.Pro lyktene:

[ Bilde ]

Og litt bytting av råtne kabelsko :P

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Montering av ringer:

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Og jaggu vart det lys:

[ Bilde ]

Og noe reservedeler til overs !!!

[ Bilde ]

Haha! Det her er jo faktisk bilder t.o.m ikke jeg har sett, ooog du har ikke fortalt meg at det var så mye jobb! :-P

Det hele starta vel med at lyktene mine ble lagt igjen hos Halvor, plutselig får jeg melding om at vi skal på en liten kjøretur for å hente nye lykter, de nye ble også lagt hos Halvor. Et par dager etterpå får jeg enda en melding om at lyktene er klare, og det her er hva som møter meg. Et helt nydelig eksemplar av hva Halvor er i stand til :-D

Takk for all hjelpa, Halvor. You know I love you <3 :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, liten update:

YAAAAAY coilovers!!!!

khf6eh05huef1zo5fo0l.jpg

NEEEEEI fortsatt høy!

hke0vq5bqpva18aicf6r.jpg

Forklaring:

Det her er da et eksempel på hvordan et prosjekt blir når Gud har bestemt seg for å vende ryggen til meg og carlhaakon.

Prøvde å skru ut skruer, men disse har da rusta fast til de grader. Vi fikk ut 1/3, de to siste knakk. Hrmf.

Sååå da blir det utsatt, hvor lenge er enda uvisst da jeg er avhengig av bilen.

Glad-fredag ble 'stikk hemmat å legg mej!'

Stay tuned!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig når ting ikke går som planlagt :/ Men kan trøste seg med at det blir bra til slutt :D

Det var nesten litt søtt, MagnusHN! Nesten som rett fra en lovestory :-)

Haha, neida.. Men ja, helt sant. Bare det er gjort før sommer'n er veldig fornøyd!:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Update:

Da er vogna endelig nede på bakken etter sykt mye jobb.

Når jeg og Carlhaakon begynte på fredag knakk jo 2/3 skruer nederst på demper'n, så vi ga opp da vi ikke hadde tilgang til borr og gjengetapp. På Lørdag fikk jeg en annen kompis til å kikke litt på det, så vi skrudde av hele navet osv, borret ut boltene og gjenget opp igjen.

Venstre foran tok da sykt mye tid, høyre foran ble gjort på knappe 5 min, venstre bak tok også bare noen få min.

Gikk da løs på høyre bak hvor vi møtte på enda mer problemer. Skulle bruke opp igjen lagere som en midlertidig løsning da jeg helt glemte å bestille nye. (Ja, det er ekstra jobb, men saaaama det. Hvem klager på å skru BMW?)

Dette lageret satt da dønn fast, så vi borra ut demperen fra lageret, så når vi da skulle få av lageret av de lille demper-restene som var i lageret knakk heller dempern enn at lageret løsna. Rust much?

Til slutt fikk vi satt det sammen og nå funker det gull!

Har også fått bestilt nye lagere rundt hele, camber foran ofc! Så da er det bare å vente, så blir det her byttet så fort det ankommer.

Vi senka den ikke så mye da vi hadde byttet siden den må på godkjenning av senk uansett, og her på Gjøvik tollererer de ikke senka biler, så den må være høy!

Men sto å kikka på bilen på jobb i dag og tenkte "Nei dæven så stygt med så høy bil når du har coilovers" - så jeg klarte ikke la være og skrudde hele driiiten i bunn. (a)

Jeg var desverre syykt dårlig til å ta bilder under alt det her da jeg var sykt stressa med å få det gjort, så det blir bare tekst denne gangen.

Skal finne ett sted med litt ekstra lys snarest så dere får se bilde av høyden. :-)

Stay tuned!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok noen kjappe bilder etter jobb idag så dere skulle få se senken.

Den ser bare lav ut fra ene siden da jeg bare har igjen halve fangeren etter isbanekjøring :D

Mesteparten at teksta som skulle stått her fikk dere i en post før, så da bare slenger jeg på med bilder jeg!

Den er da senket med Supersport Black Evolution :-)

n9q650sxt12i7r4skdsx.jpg

15kuqsybsd4qkvgd6m6i.jpg

timyyfcvgsgvtietlgfo.jpg

hzj5nsbbh7k3odstxtpz.jpg

911j8o49ndx1pc8pdm15.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...