MagnusHN Skrevet Februar 14, 2013 Share Skrevet Februar 14, 2013 Ble veldig bra dette Kristian! Gleder meg til å se sommerhjula på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kreastian Skrevet Februar 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2013 Ble veldig bra dette Kristian! Gleder meg til å se sommerhjula på! Ganske så fornøyd selv! Sommerhjula og ny frontfanger så blir det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 14, 2013 Share Skrevet Februar 14, 2013 ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Februar 14, 2013 Share Skrevet Februar 14, 2013 Se her ja. Gutten som har lært at alt går med rå vold og vaselin ? Neida. Blir så bra atte. Får lurt på 1" ekstra kant på felga dine foran nå, så blirre kung Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kreastian Skrevet Februar 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2013 Se her ja. Gutten som har lært at alt går med rå vold og vaselin ? Neida. Blir så bra atte. Får lurt på 1" ekstra kant på felga dine foran nå, så blirre kung Rå vold, vaselin, skrustikke, slegge, borr og gjengetapp redda meg Ja, var det ikke det du egentlig sku gjøre med de hjula? tæhæ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kreastian Skrevet Februar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2013 Ny pakke i posten! Jula varer helt til påske, sier de?! En pappeske! Woho! sooooom inneholdt; WOHO! Updates kommer når disse sexy greiene er montert! :-* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet Februar 16, 2013 Share Skrevet Februar 16, 2013 Flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Februar 16, 2013 Share Skrevet Februar 16, 2013 Fin Touring jeg hadde en med samme farga som din.. ei utrulig fin farge Ta en titt viewtopic.php?f=6&t=191084 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kreastian Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2013 Da er 'adjustable camber plates' montert! Var som vanlig sykt dårlig til å ta bilder mens jeg mekka, men fikk med et par! Kan vel si at nesa på bilen ble helt sykt stiv... mildt sagt! Sjarm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 Snart fullblods banebil detta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kreastian Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2013 Tenkte å legge ut ett par bilder av winterstance'n! Og ja, fangeren har fått seg en liten smell etter isbanekjøring på Losna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 1, 2013 Share Skrevet Mars 1, 2013 Se her ja du er fanger drepern du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kreastian Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2013 Vært lite updates i det siste. Er desverre ikke så mye som skjer for tiden. Venter på at asfalten skal bli kvitt snøen og været bli litt varmere! Kjenner det kribler skikkelig i fingra etter å gjøre noe, såå vi skal vel ikke se bort ifra at det kanskje er noe action rett rundt hjørnet. Været vil vise Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kreastian Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2013 Camber-stag bak er på vei hit med posten, regner med at de ankommer i løpet av morgendagen. Var også på Sulland idag og bestilte nye bolter osv til monteringa. Har også planlagt litt mekking med Halvor og Carl Haakon i helga. Så da blir det valsing og camber-montering på meg. Bilder og updates kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Blir det M tech på denne da? du trenger jo frontfanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå