hanskr Skrevet Desember 18, 2012 Skrevet Desember 18, 2012 hei nokon som veit kor eg kan få tak i papir på lyktene til bilen min? e34 eventuelt nokon som har å kan kopiere elle scanne? treng for godkjenning mvh hans kr
SpiXi Skrevet Desember 18, 2012 Skrevet Desember 18, 2012 er det ikke e merka glass på de ? jeg fikk ikke med tuv papirer når jeg kjøpte helle de lyktene mine. men de er e merka
hanskr Skrevet Desember 18, 2012 Forfatter Skrevet Desember 18, 2012 er det ikke e merka glass på de ?jeg fikk ikke med tuv papirer når jeg kjøpte helle de lyktene mine. men de er e merka okai:) har lest att folk har papir på lyktene i div anonser osv Ska på bt å vise bil å senk osv å tenke eg kunne få alt i vognkorte når eg først var der dei kan jo påstå de e sotespray osv
thorbis Skrevet Desember 18, 2012 Skrevet Desember 18, 2012 sålenge de er e eller ce merka trenger du ikke papirer på lykter. merkinga henviser at de er typegodkjent for den standaren loven kreven til lysstyrke.
hanskr Skrevet Desember 18, 2012 Forfatter Skrevet Desember 18, 2012 sålenge de er e eller ce merka trenger du ikke papirer på lykter. merkinga henviser at de er typegodkjent for den standaren loven kreven til lysstyrke. takker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå