Gå til innhold

DIY subframe disaster E36

Anbefalte innlegg

Skrevet

kikka på en e36 318is, siden jeg viste at det kunne være tilfellet at gulvet rundt innfestninga til bakstillinga kunne være revna valgte jeg og jekke opp bilen, blei ikke sjokkert men litt skuffet, da bilen ellers så fin ut.

Det var ikke rust der gulvet hadde revna så tenker som så at jeg bare kan dælje gulvet på plass med slegge og sveise på m3 forsterknings plater.

er det en varil løsning eller må gulvet byttes siden det allerede har revna?

og til slutt hva er ett fear avslag grunnet skaden? i utganspunktet blei vi enige om 18.000

Skrevet

umulig å si noe som helst uten bilde. Er det veldig galt må man bytte gulvplater, ting må være ganske rett ellers får man problemer med hjulstillingsvinkler. Forsterkningene er bare som "føre" var, dersom skaden har intruffet hjelper ikke dem noe på det direkte problemet.

nb: Sjekk også svingarmsfestene i karroseriet, legg deg under med ei lommelykt og se rett opp.

Skrevet
Eg har hørt at om du tar bilen til verksted, så vil det koste rundt 40000,- for å fikse en slik skade.

Stemmer nok det , er vel den summen bmw takserte elns. Men da skifter de jo heele blekket under.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Skrevet

beste er nok å finne en bil som ikke har denne feilen, eller hvor feilen er rettet opp på skikkelig vis. Det er mye arbeid å reparere dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...