kristian-e46 Skrevet Desember 20, 2012 Share Skrevet Desember 20, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Desember 20, 2012 Share Skrevet Desember 20, 2012 nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Desember 20, 2012 Share Skrevet Desember 20, 2012 Flott bil, mer bilder av bil please Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian-e46 Skrevet Desember 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2012 Har dessverre ikke mer bilder enn dette, kommer flere når det er joggesko sesong igjen Nå står det på noen triste 16" vinterfelger og bilen er full av salt, så blir nok ikke noen nye bilder på en stund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 Ser ut som bilen er et meget godt utgangspunkt for litt motor-oppgradering. Flott garasje har du også... Nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian-e46 Skrevet Desember 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2012 Takk takk =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian-e46 Skrevet Desember 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2012 Litt info om bilen. Bmw e39 520i 97mod. Motor M52b28 med 325 m50 innsug, grenrør, 2.5" eksos non cat, letta svinghjul, sinter clutch og programmert ecu fra Erik Viste. Gir og drivverk M3 ZF girkasse,shortshift, 528i mellomaksel og bygget over innmat fra en e34 188 diffbrems til 528i diffhus. Hjuloppheng FK justerbart senkesett. Karosseri M5 front og bakfanger, hella lykter og profftonet ruter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 Nydelig E39! Kler fargen Mitt prosjekt ligner fært på ditt, sjekk det gjerne Har du mer info om hvordan det var å bytte innmat i diffen? Bolt-on? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 Veldig kult prosjekt! Jeg er sikkert ikke den eneste som vil se flere bilder! Hva foreventer du mht effekt fra den nye motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian-e46 Skrevet Desember 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2012 Var ikke bolt on nei :/ måtte lage en shims for å shimse ut det store tannhjulet +slipe en del av diffhuset innvendig og lagrene måtte presses på etter at diffbrems delen var montert inne i diffhuset. Fikk mye hjelp av en kamerat som aldri gir opp Håper det er rundt 210-230 hk i den nå, men det er vanskelig i tippe. Motoren blir mye mer turtallsvillig med dette oppsettet Jeg er vertfall fornøyd =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian-e46 Skrevet Desember 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Desember 24, 2012 Share Skrevet Desember 24, 2012 Såpass ja Får fortsette planene mine om M5 diff jeg, da. Hvordan ble lyden med denne eksosen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Desember 26, 2012 Share Skrevet Desember 26, 2012 flåtte bil men såg passligt trångt ut foran den løftebokken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian-e46 Skrevet Desember 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2012 hehe! stemmer =P rygger inn bilen når jeg skal gjøre noe i motor-rommet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerHenrik Skrevet Desember 26, 2012 Share Skrevet Desember 26, 2012 Looking guuuud:). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå