Joachim_M5 Skrevet Desember 21, 2012 Share Skrevet Desember 21, 2012 http://www.speedhunters.com/2012/12/201 ... -the-year/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Desember 21, 2012 Share Skrevet Desember 21, 2012 Takk på forhånd til di som vil gjøre det ja:) takk til joachim og:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Desember 21, 2012 Share Skrevet Desember 21, 2012 Stemt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiastorvik Skrevet Desember 21, 2012 Share Skrevet Desember 21, 2012 Stemt! +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Desember 21, 2012 Share Skrevet Desember 21, 2012 Fikk stemmen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 21, 2012 Share Skrevet Desember 21, 2012 Jørgen leder greit med 19%, RX7n på 12 og 11 på Porschen.. Ser det er med en S1 der og... rart ikke KRB er med sånn sett... kanskje han vant ifjor om jeg husker rett? Har tatt av endel på visningene på filmen og... så noe er i emning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet Desember 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2012 Jørgen kommer til å vinne både på Speedhunters og Performance BMW, det vedder jeg ei colakork på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Desember 21, 2012 Share Skrevet Desember 21, 2012 er litt gøy att den faller så bra i smak rundt om. det trodde jeg ikke når jeg begynte med den:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 Selvfølgelig stemt på tidenes råeste e21 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 Selvfølgelig stemt på tidenes råeste e21 +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 Stemt på deg Jørgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 Jørgen leder greit med 19%, RX7n på 12 og 11 på Porschen..Ser det er med en S1 der og... rart ikke KRB er med sånn sett... kanskje han vant ifjor om jeg husker rett? Har tatt av endel på visningene på filmen og... så noe er i emning Apropos den videoen, liker dårlig lyden inni kupeen, høres nesten ut som han har rådebank.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 Sånn er det å kjøre ribba bil med 1000hk Lyden er mye kraftigere i virkeligheten, men lydopptaket mister 30% kvalitet da det går til Youtube. Orginalfila låter bedre.. På dellast er det knastring fra eksosen, der det antakelig var en ørliten lekasje..? Hører det spesielt ut av depoet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 Jeg kan ikke forstå at RX7'en ligger på andreplass. Den har jo blitt kastet sammen på kort tid og har ingen motor som kan backe opp utseendet. Dårlig! Ønsker deg lykke til Jørgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 Jeg kan ikke forstå at RX7'en ligger på andreplass. Den har jo blitt kastet sammen på kort tid og har ingen motor som kan backe opp utseendet. Dårlig!Ønsker deg lykke til Jørgen! Har nok mye med hvem som er på det største forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå