Dirty Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 Familie ræseren, nå kan bare ungene poppe ut. er chip i den 200 Hk sies det, hva burde jeg oppgradere på denne ? Full M-Sport pakke utvendig og innvendig. Panorama glass takluke Induvidual sort taktrekk Sport skinn seter Parkeringssensorer Regnsensor Xenon lys Adaptive frontlys (frontlys følger rattutslag) Automatisk klimaanlegg Cruisekontroll Regnsensor Nagivasjonsystem business Original bluetooth handsfree Cd shifter Hifi pakke Høyglans lister utvendig Original sotet ruter Svart innvendig taktekk Oppgraderte bremser (EBC slisset skiver og greenstuff klosser på alle hjul) Senkesett Sort grill Blackline baklykter Strøkne Breyton 19" sommerfelger med bra dekk Nye 18" med yokohama piggdekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Even- Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 Gratulerer me pen "ny" bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 Du som endte opp med denne ja Var vel ute til en rimelig fin pris? Så det sto solgt ganske kjapt på den på finn Gratulerer med herlig vogn EDIT: Og gratulerer med det du evt måtte finne på å spenne fast i baksetet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 Helt sikker på den har sort taktrekk ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 Den har i alle fall intet mindre enn to stk takluker som Yngve er så gla i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 Den har i alle fall intet mindre enn to stk takluker som Yngve er så gla i Ja, syns det blir litt romship med alle disse glassa i taket. Men ellers er den helt riktig !!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2012 Takk gutter, Ja det var kåna som ringte meg, denne måtte vi ha. så ringte på den samme dagen den kom ut Denne har sort taktrekk ja, kullsvart jo i taket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 Stilig bil Er vel sikkert det at du har glass i taket i stedet for taktrekk Yngve mener Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2012 Stilig bil Er vel sikkert det at du har glass i taket i stedet for taktrekk Yngve mener er jo trekk over glasset som også er svart, så han bomma med å være gøy der Hadde det vært pent med svarte splittere på fangeren ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 Gratulerer med grom familiebil Denne så veldig bra ut, og svarte splittere hadde nok gjort seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 Flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2012 takk er dette her noe å ha ? http://www.ebay.com/itm/2PCS-BMW-Angel- ... b8&vxp=mtr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 Ut i fra bildet der, så ligner de veeldig på de jeg hadde på E91`n min.. Jeg kjøpte dog her i Norge.. I alle fall mye penere med hvite ringer og xenon-look i tåkelys! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2012 ja bestilte de der, kosta jo ingenting xenon-look pærer bare ? blir det bra nok ? edit : slike http://www.ebay.com/itm/BMW-E90-E91-E92 ... a0&vxp=mtr ? eller ? http://www.ebay.com/itm/2-Pcs-Car-H11-1 ... 4e&vxp=mtr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 Ja, jeg synes det ble knall.. Her er etter montering: Forøvrig en leppe til E91 jeg kjøpte og monterte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå