Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en 2003 e60 520i. Karbontak/panser. Rieger fanger foran. M5 bak. 20" sommerhjul Med dype kanter. Ganske fet;) int? Kan putte noe i mellom jeg. Hvit bil.

Skrevet
SMG syns jeg ikke noe om, så er det flest biler med det.

Trodde folk hadde lyst på en billig "M3" jeg, ? :shock: Har lite lite tid for å bygge den helt om.

Men, om noen gir 330 for den helt ferdig, å jeg får inn et stort depositum, skal jeg lage den ferdig. :D

Km på alle deler som betyr noe er 90 ! Setter man så over alt fra M3, er det kun rå karr, el til bil, teppe og dashbordet og div småtteri, som har godt ca 200.

Hva har den E60 godt da ? Står en 520 på finn til 118 ink reg. Den kunne jeg få for 100 uten reg.

Hva gjør du med den for 330? :D Helt enig med km stand :P Alt av deler blir jo fra 90000km bilen så blir helt riktig det :)

• 3 weeks later...
Skrevet

Vurderer å kjøpe om den blir totalt ombygd, men hvem gjør sveise/lakkjobben da eventuelt? Det blir 100% Bra lissom? Tectylert å alt som hører til...

Bilder av s hefte? Er det noe senk på den? Godkjent?

Pris? ;) Nå har du jo slått av 30 om folk kjøper den som den står så ;)

Å Med tanke på lakkering... hva blir gjort i motorrommet? Ikke en dritt, eller blir alt på siden osv av selve motoren fjernet så alt det synlige rød blir lakkert?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...