Sundis Skrevet Desember 26, 2012 Share Skrevet Desember 26, 2012 Hei folkens!! Nettopp nytt medlem her, spennende. Ser frem til mye nyttig informasjonsutveksling i årene som kommer Etter 5 år med BMW som skolebil ( er trafikklærer) har jeg tenkt å gå til innkjøp av BMW privat, men vil gjerne ha meninger og tips fra folk med mer erfaring og peiling!! Har snevret meg inn til 520 med tålig grei km... Hva tror dere om disse, hvilken ville dere gått for? Disse ligger forsåvidt på smertegrense når det gjelder pris, og nærmere 100 000 km vil jeg også gjerne unngå så alternativet blir vel i så fall litt eldre biler Takk på forhånd!! http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37006907 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=38776084 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet Desember 28, 2012 Share Skrevet Desember 28, 2012 Hei og velkommen til forumet. Her er det mye kunnskap ute og går ja. Vil påstå kompetansen her er høyere enn bmw selv da det her inne er spesialister på hver enkelt modell. Begge de 2 ser ut som gode kjøp. Har personlig hatt bmw de siste 6 årene men ikke eid E60 ennå så her kan sikkert noen av dere som har det selv komme med noen gode innspill? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 28, 2012 Share Skrevet Desember 28, 2012 Bilene er igrunn ganske like, så det går stort sett på din egen smak/dine egne behov. Med tanke på farge og interiør likte jeg den sorte best, men min stemme går likevel til den grå på grunn av utstyret denne har i forhold til den sorte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Desember 28, 2012 Share Skrevet Desember 28, 2012 Hvis du kan godta litt mer km vet jeg om en meget pen 09 520da m-sport til rundt 270 (billigste 09 msport på finn er 313') Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sundis Skrevet Desember 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2012 Takker for innspill folkens!! Det ble den blå enig angående utstyr awt, men den andre ble satt ned i pris + at den er norsk med bl.a. nedfellbare seter.. liten detalj,men ofte brukt på tidligere biler hos meg hvertfall:) endte på 253' + omreg , storfornøyd så langt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet Desember 29, 2012 Share Skrevet Desember 29, 2012 Gratulerer. Noen planer for doningen da? M sport og lci baklykter blir aldri feil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 29, 2012 Share Skrevet Desember 29, 2012 Ikke så veldig mye poeng i å montere LCI-baklykter på en 2008-modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sundis Skrevet Desember 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2012 Takker Andy! Føler lyktene er på plass ja;) tror jeg klarer meg med nye felger etterhvert, muligens mørkere ruter.. Felgene var bare standard,så bare det vil gjøre mye så var det bare å sette seg inn i hva som kan bli fint da(?),og som ikke koster skjorta.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Desember 30, 2012 Share Skrevet Desember 30, 2012 Gratulerer med pen og ikke minst fornuftig bil. E6x er knallgode biler. Kjekt å stelle litt med og sette sitt personlig preg på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå