Automatgearservice Skrevet Desember 26, 2012 Share Skrevet Desember 26, 2012 Vinduet går fint ned men ikke opp igjen har snudd bryter å målt bryter. Demonterte å byttet om polaritet på motoren da gikk vindu opp igjen. Er det mulig et rele el noe? Takker for svar mvh Daniel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Automatgearservice Skrevet Desember 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2012 Byttet motoren men ingen forskjell. Mulig det er noe rele greier her?noen som har hatt dette problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camxer Skrevet Desember 28, 2012 Share Skrevet Desember 28, 2012 Husker at jeg hadde en audi a6 c5 som hadde et vindu bak som var slik. Da var det plastklipsene som holder vinduet på glideskinnene som var dårlige og kilte seg ganske lett. Kanskje hjelper det å spraye noe lithium fett på skinnene og se? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-328 Skrevet Desember 29, 2012 Share Skrevet Desember 29, 2012 Bryteren, jeg regner med at du får lukket de med nøkkelen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Automatgearservice Skrevet Desember 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2012 Navnet får prøve med ny bryter. For det skjer ingenting når jeg prøver å ta vinduet opp. Ikke klikk el noe. Bestiller ny bryter så ser vi;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-328 Skrevet Desember 29, 2012 Share Skrevet Desember 29, 2012 Prøv bryteren fra andre siden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Desember 30, 2012 Share Skrevet Desember 30, 2012 Hvis det er samme bil som jeg har så er ikke koblingen til bryterene de samme, så da er det ikke mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Automatgearservice Skrevet Januar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2013 Det stemmer de er ikke like. Har byttet bryter men samme problem. Noen sier til meg det er grunnmodul ? Kan det stemme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå