Gå til innhold

17-19" til E39 ØK!

aalgaard
 Share

Anbefalte innlegg

Ønsker å kjøpe 17" 18" eller 19" felger til e39n min.

Er intressert i rondell, bbs lm kopier, rh-felger og div kantfelger, helst med sommerdekk. Kan være intresert i andre felger også, bare kom med eksempel vist du har noe liggende.

Max pris 7500. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg har Borbet kvalitetsfelger til E39 i fin stand og uten vibrasjoner. Tror at de er 8.5 X 18 med kvalitetssommerdekk som holder en stund enda. 245/40-18 er dekkdimensjonen. Det er ikke kantfelger, men passer godt til E39. Har ikke bilde av dem nå, men de kan ses og prøves på bil i Stavanger.

Felgene koster 5.500 kr.

Hilsen Eirik. 92 22 65 44.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg har Borbet kvalitetsfelger til E39 i fin stand og uten vibrasjoner. Tror at de er 8.5 X 18 med kvalitetssommerdekk som holder en stund enda. 245/40-18 er dekkdimensjonen. Det er ikke kantfelger, men passer godt til E39. Har ikke bilde av dem nå, men de kan ses og prøves på bil i Stavanger.

Felgene koster 5.500 kr.

Hilsen Eirik. 92 22 65 44.

Hva heter felgene slik at jeg kan finne bilder på nettet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen helt like felger som han over, bare i 8.5x19 og 10x19. Fine, med bra dekk foran, ser bra ut på E39, dessvere må 1 felg kjøpes ny (stk 10x19) pga den er fått en urundhet ved møte med fortauskant tipper jeg. Så det blir vel egentlig 3 felger jeg selger, kan gå så billig som 2500kr!

så her trenger man 1 ny felg, nye og like bakdekk så er settet komplett.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...