Gå til innhold

Burde jeg kjøpe x5 e53?

Sungam
 Share

Anbefalte innlegg

Er litt enig med Hawkon88 her, men man kommer ikke bort i fra at en X5 gir deg betydelig større kjøreglede enn en E39. Har selv hatt 2stk E39´er, men ingen bil har så langt gitt meg samme kjøreglede som X5´en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smak og behag. X5 er en utrolig komfortabel bil, gir god oversikt etc, og er på mange måter "sjef" i forhold til e39, men jeg syns det høye tyngdepunktet gjør at bilen blir oppfattes som en e39 på stylter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smak og behag. X5 er en utrolig komfortabel bil, gir god oversikt etc, og er på mange måter "sjef" i forhold til e39, men jeg syns det høye tyngdepunktet gjør at bilen blir oppfattes som en e39 på stylter..

Det er jo ikke så rart, E53 er jo en E39 på stylter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men uansett så er en e39 uaktuelt for min del da jeg ikke synest det er så fine biler (min mening) og at jeg skal denne gangen ha en nyere bil en hva jeg har nå. har også sett på 2009+ 5serie stasj som også har vært mye i tankene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt 2stk E39 og en X5,kan ikke på noen måte forstå de som mener komforten på X5 er bedre enn E39,eg ble lei av den stive og stumpe X5 og solgte den,fungerer sikkert ypperlig på perfekt asfalt,men på humpete vestlandsveier vil eg tro at 99% av bilparken har bedre komfort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt 2stk E39 og en X5,kan ikke på noen måte forstå de som mener komforten på X5 er bedre enn E39,eg ble lei av den stive og stumpe X5 og solgte den,fungerer sikkert ypperlig på perfekt asfalt,men på humpete vestlandsveier vil eg tro at 99% av bilparken har bedre komfort...

Kan forstå deg hvis du hadde X5 med sportsunderstell...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp,men de aller fleste har jo de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp,men de aller fleste har jo de...

Nåja :) ...ikke min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man kjører disse bilene så krenger disse som en båt. Så lenge man ikke har aktiv understell på x5 da er det litt likere. Jeg har kjørt begge bilene. Nei jeg er ikke fornøyd. Bedre med Honda crv ny typen da. Den får du ikke så stor fart i svingene at den krenger som en båt. :-) X5 er en gammel bil. Å den kan ikke sammenlignes med dagens topp suv. Den er lik e39 bare på stylter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...