Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du merket noe når bilen står vannrett.jeg trudde det var glødepluggene.for noen ganger startet den med en gang,som regel startet den hvis jeg ga litt starthjelp me strøm.da kom den med engang,men regner med du har prøvd det?

Skrevet

Har nokk prøvd det ja,

Har nå testet dysene, kun 1 dyse der det kommer diesel ut av returen....

Så det er vel dysene....

Har dårlige glødeplugger også (tror jeg), men den skal jo starte til slutt uansett..

Skrevet
Har nokk prøvd det ja,

Har nå testet dysene, kun 1 dyse der det kommer diesel ut av returen....

Så det er vel dysene....

Har dårlige glødeplugger også (tror jeg), men den skal jo starte til slutt uansett..

Kan virke som det er dem ja,men du skal prøve og bytte dysene. og bare drøy med glødepluggene,jeg trudde det var glødepluggene På min,men var desverre dysene :(

Skrevet

Noen har ikke testa dyser som de skal testes iallefall....

Motoren må gå for å kunne teste dyser. Du kan prøve å få start med diesel startgass, evt på silikonspray.

Skrevet
Noen har ikke testa dyser som de skal testes iallefall....

Motoren må gå for å kunne teste dyser. Du kan prøve å få start med diesel startgass, evt på silikonspray.

Er det ikke bare og sjekke om dysene lekker,men ja man bør jo ha start på den.Det er det enkleste og billigste måten og gjøre det på..

Skrevet

Skal sende bilen på diagnose tenker jeg,

Men hvorfor går d ikke å sjekke dysene om motoren ikke går??

Har sjekke dysene tidligere på samme metode, da kom d mindre diesel ut av den ene dysen. Denne ble byttet da. Sjekket nå igjenn på samme måte, det kom ikke diesel ut av returen på 5 dyser i det heletatt...

Skrevet

fordi når motor ikke går, så går ikke dyser (som gjerne skaper indre lekkasje), videre har du ca 4 bar trykk, imotsetning til 250-1300bar som dysene skal jobbe under.

Skrevet

Hører du matepumpa som ligger under bilen(ca ved førersete) når du slår på tenninga? Kan vere relet til den eller selve pumpa. Ellers er det vel diagnose med dysetest next...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...