feiringbruk Skrevet Desember 31, 2012 Skrevet Desember 31, 2012 Hadde akkurat samme problemet på min.da var det dysene som hadde tatt kvelden.
feiringbruk Skrevet Desember 31, 2012 Skrevet Desember 31, 2012 Nei,2 men av og til startet den så kunne den være helt død
feiringbruk Skrevet Desember 31, 2012 Skrevet Desember 31, 2012 Har du merket noe når bilen står vannrett.jeg trudde det var glødepluggene.for noen ganger startet den med en gang,som regel startet den hvis jeg ga litt starthjelp me strøm.da kom den med engang,men regner med du har prøvd det?
Iversen92 Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Skrevet Januar 5, 2013 Har nokk prøvd det ja, Har nå testet dysene, kun 1 dyse der det kommer diesel ut av returen.... Så det er vel dysene.... Har dårlige glødeplugger også (tror jeg), men den skal jo starte til slutt uansett..
feiringbruk Skrevet Januar 5, 2013 Skrevet Januar 5, 2013 Har nokk prøvd det ja,Har nå testet dysene, kun 1 dyse der det kommer diesel ut av returen.... Så det er vel dysene.... Har dårlige glødeplugger også (tror jeg), men den skal jo starte til slutt uansett.. Kan virke som det er dem ja,men du skal prøve og bytte dysene. og bare drøy med glødepluggene,jeg trudde det var glødepluggene På min,men var desverre dysene
TRF Skrevet Januar 5, 2013 Skrevet Januar 5, 2013 Noen har ikke testa dyser som de skal testes iallefall.... Motoren må gå for å kunne teste dyser. Du kan prøve å få start med diesel startgass, evt på silikonspray.
feiringbruk Skrevet Januar 6, 2013 Skrevet Januar 6, 2013 Noen har ikke testa dyser som de skal testes iallefall....Motoren må gå for å kunne teste dyser. Du kan prøve å få start med diesel startgass, evt på silikonspray. Er det ikke bare og sjekke om dysene lekker,men ja man bør jo ha start på den.Det er det enkleste og billigste måten og gjøre det på..
TRF Skrevet Januar 6, 2013 Skrevet Januar 6, 2013 Man bør ikke, man må. Det skal jo gå diesel i retur, bare ikke så mye som når de er defekte.
Actros Skrevet Januar 6, 2013 Skrevet Januar 6, 2013 Jeg ville først sjekka cam sensoren. Om den er gåen starter den ikke. Ryker av og til og koster ca 1000kr og tar to minutter å bytte.
Iversen92 Skrevet Januar 6, 2013 Forfatter Skrevet Januar 6, 2013 Skal sende bilen på diagnose tenker jeg, Men hvorfor går d ikke å sjekke dysene om motoren ikke går?? Har sjekke dysene tidligere på samme metode, da kom d mindre diesel ut av den ene dysen. Denne ble byttet da. Sjekket nå igjenn på samme måte, det kom ikke diesel ut av returen på 5 dyser i det heletatt...
TRF Skrevet Januar 6, 2013 Skrevet Januar 6, 2013 fordi når motor ikke går, så går ikke dyser (som gjerne skaper indre lekkasje), videre har du ca 4 bar trykk, imotsetning til 250-1300bar som dysene skal jobbe under.
pelle123 Skrevet Januar 7, 2013 Skrevet Januar 7, 2013 Hører du matepumpa som ligger under bilen(ca ved førersete) når du slår på tenninga? Kan vere relet til den eller selve pumpa. Ellers er det vel diagnose med dysetest next...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå