Rollerboy Skrevet Desember 30, 2012 Skrevet Desember 30, 2012 Når jeg starter bilen,går den på startern i 4-5 sek før den hoster seg igang forså å starte og gå helt normalt. Akkurat det samme om bilen er varm eller kald. Har normal gange og effekt under kjøring,eneste jeg merker er at den kvæler seg lett og har iblandt problemer med å stabilisere tomgangen. Kan dette være tomgangsregulatoren?? Kan nevne at, starter,bensinpumpe,oljer,innsugsbelg ,plugger og div slanger er byttet nylig.
Rollerboy Skrevet Januar 1, 2013 Forfatter Skrevet Januar 1, 2013 Ingen som har vært borti noe lignende dette?
carburetion Skrevet Januar 7, 2013 Skrevet Januar 7, 2013 Prøv å vaska tomgangsregulatoren og LMM med ein spray som fordamper vekk. Du kan jo prøva å starta bilen uten regulatoren. Og samme med LMM.
Rollerboy Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Skrevet Januar 8, 2013 Okey, kan prøve det. Men dette er kun ved oppstart, ikke ellers...
carburetion Skrevet Januar 8, 2013 Skrevet Januar 8, 2013 Kanskje Veivføler som begynner å bli defekt. Eit tegn at veivføler begynner å bli defekt er når problemer med start oppstår, men når motoren starter så går den som normalt. Grunnen til detta er at veivfsensor/kamsensor ikkje får inn store nok signal fra triggerhjulet når du prøver å starte. F.eks viss det er for stor avstand mellom triggerhjul og sensor.
Rollerboy Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Skrevet Januar 8, 2013 Bra forslag og godt forklart! Enkelt å bytte denne? Bare plug and play ?
carburetion Skrevet Januar 9, 2013 Skrevet Januar 9, 2013 Veivsensoren skal vera enkel å skifta. Men det pleier å vera litt trangt å komma til.
bmwmann24 Skrevet Januar 9, 2013 Skrevet Januar 9, 2013 Jeg endte opp med å borre ut sensoren.. Skruen kom lett ut, sensoren fikk jeg ikke ut med varme engang. Skjer ikke hver gang at den sitter så inni hælvette.
Rollerboy Skrevet Januar 12, 2013 Forfatter Skrevet Januar 12, 2013 Hva må demonteres for å komme til denne?
bmw e30 318i Skrevet Januar 13, 2013 Skrevet Januar 13, 2013 den sitter på det nedre reimhjulet. der sitter den på toppen av hjulet, så er det bare og følge ledningen til under innsuget og ta av kontakten.
bimmerlord Skrevet Juli 6, 2013 Skrevet Juli 6, 2013 Hei, sitter med samme problemene på en e36 320i m52 vanos. Fant dere ut noe, hva som må fikses?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå