Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Artig noen vil følge med å komme med tilbakemeldinger også:)

Det er e36 radiator. Den er levert med 3 typer:) denne, en som er ca 10-15 cm lavere og den med ekstern ekspansjons tank som sitter i m3!

Skrevet
Ja, Tia flyg fra en gitt! Så får satse på neste år :)

Takk for papirene på felger btw. Men de godtok det ikke gitt :P

Nei, de måtte vel tenke selv og det er jo farlig... Statens vegvesen staves G R I S E R !!!

Skrevet

Måtte ha et papir der det sto dekk str som et alternativ... Orke ikke krangle på detta! Ser ikke på det som det største problemet :)

Skrevet

var det jeg tenkte på ja ;) har planer om å prøve å få det til å se litt originalt ut i min da bila brukes smått på vei også, men det kan bli vanskelig trur jeg :P

Skrevet
var det jeg tenkte på ja ;) har planer om å prøve å få det til å se litt originalt ut i min da bila brukes smått på vei også, men det kan bli vanskelig trur jeg :P

Sjekk ut SSM sin e30 ;) Kollevold selger ombyggingssett! Har jeg å som kan selges..

Sent from my HTC One using Tapatalk 2

Skrevet

Sjekk ut SSM sin e30 ;) Kollevold selger ombyggingssett! Har jeg å som kan selges..

Sent from my HTC One using Tapatalk 2

gidda å linke meg på pm? :)

Skrevet

Ser problemet. Jeg har også vurdert å bygge det inn i midtkonsolen og bruke det horisontalt. Og fjerne det originale. Men det blir litt dum plassering når det skal være lett tilgjengelig på bane kjøring :) kommer nok til å teste bilen litt uten før jeg monterer det...

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...