laerkl Skrevet Desember 31, 2012 Skrevet Desember 31, 2012 Hallo! Har en 2000- e46 coupe, hvor jeg har montert xenon i både fjernlys og nærlys. Dette er altså orginal halogenlamper. Etter at jeg monterte 75w i fjernlysene plages jeg med at de lyser alt for lavt, og dermed alt for kort. Ikke stort lenger enn nærlysene. Er det noen som vet om det er mulighet for å justere kun fjernlysene i høyde? Nærlysene lyser perfekt, mens jeg med fordel kunne løftet fjernlysene en del. Takker for svar! (har kjøpt pæreholdere for xenon-pærer og hadde tidligere et 55w xenon-sett, hvor jeg slet med det samme.)
lagunilla Skrevet Desember 31, 2012 Skrevet Desember 31, 2012 Finnes ikke justering for fjernlys på e46, se om du har fått pæra ordentlig på plass.
laerkl Skrevet Desember 31, 2012 Forfatter Skrevet Desember 31, 2012 Finnes ikke justering for fjernlys på e46, se om du har fått pæra ordentlig på plass. Okei, var det jeg var redd for. Da må jeg nok bare prøve å få frest ut litt av pæreholderen, for å få vinklet pæren litt. Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå