Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De Fleste biler etter 96 Har sperre som ekstrautstyr med untak av ///M modeler.

Så det må du sjekke opp mot utstyrslisten..

e39 f.eks Ble ikke levert med sperre som ekstrautstyr engang.. M5 Har, men den passer ikke på andre en muigens 535 og 540.

Skrevet

ja si det men tror de fleste bilene kommer uten diff brems.

men de fleste m-tech bilene har vel diff brems siden dette skal vere sportsutgave eller er jeg helt på jordet her :P

Skrevet

Nei ingen som har diff-sperre, men flere modeller fikk diff-brems som option. M-biler han så vidt meg bekjent alltid en brems.

Har hatt litt av hvert av E30, E34 og E46, og kun EN har hatt brems. Det var en 89mod 525i 12v

Skrevet

Kun ekte M-biler som har det etter E36/E34 såvidt jeg vet. Kjedelig i grunn.. Ikke noe gøy med masse hester og kun spinn på ene hjulet.

Skrevet

Det er jo det jeg sier lenger opp.. Sperre var ekstrautstyr... Svært få valgte det pga prisen. e9x og e6x osv har det vel ikke som option...

Var vel i hovedsak e30, e34, e36 og e46 som hadde det tilgjengelig..

Skrevet
Får ikke på E46 som option desverre. Kun M3 ;)

Okai.. Det er noe dritt egentlig.. Men m3difffen passel vel rett på øvrige modeller om jeg ikke tar feil?

Skrevet

Leter etter sperre selv til min e61 og det ser ut som e60 m5 sperre er det eneste som kan passe...

Og den er jo.. ehemmm. Billig :lol:

Skrevet

Ingen BMW har noen gang hatt diffsperre.

Tror e36 og e34 kunne fåes med 25% diff brems som option men ikke så mange som har det.

Alle etter har kun antispinn.

M modeller har diffbrems 25%

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...