Gå til innhold

Hvilke Angel eyes på E46?

bimmaboy
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har en e46 (2001), vurderer å kjøpe angel eyes! :)

Er det noen her som har erfaring fra ebay, har sett flere ute på nettet så er litt usikker på hvilken jeg bør velge.

Også når det kommer til install, hvordan wire man opp ringene?..det er noen som viser til hvordan man skal gjøre det på youtube osv men det er så dårlig forklart til en som har lite erfaring med bil elektrik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring med ebay sett er at det er bare å koble ut på vinterstider, nå har 3 av mine tatt kvelden nå når det har vært litt snø og kulde.

Edit: Jeg skal selv gi de en til sjangse tror jeg, forje eier som monterte, han sa de var montert i sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring med ebay sett er at det er bare å koble ut på vinterstider, nå har 3 av mine tatt kvelden nå når det har vært litt snø og kulde.

Edit: Jeg skal selv gi de en til sjangse tror jeg, forje eier som monterte, han sa de var montert i sommer.

Jeg tror du kanskje har LED angel eyes da, siden de skal ikke tåle kuldegrader så bra. Derfor lønner det seg å kjøpe ccfl. Har bestilt ett sett som kommer snart, håper det blir bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du kanskje har LED angel eyes da, siden de skal ikke tåle kuldegrader så bra. Derfor lønner det seg å kjøpe ccfl. Har bestilt ett sett som kommer snart, håper det blir bra!

CCFL er jo hvertfall noe drit på vinteren :P:lol: Hvertfall de billige på eBay.

Jeg skal kjøpe ringer fra http://www.umnitza.com, koster en del, men det er kvalitet :D

Også lyser det vel like sterkt som de nyeste BMW'ene.

dsc0099z.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CCFL er jo hvertfall noe drit på vinteren :P:lol: Hvertfall de billige på eBay.

Jeg skal kjøpe ringer fra http://www.umnitza.com, koster en del, men det er kvalitet :D

Også lyser det vel like sterkt som de nyeste BMW'ene.

[ Bilde ]

Det funker bedre i kaldt vær, dere kan lese litt her: http://en.wikipedia.org/wiki/Cold_cathode (under details).

Gidder ikke å bruke så mye penger på det før jeg vet jeg liker det..syns det kan bli litt for harry. Spesielt de LED lysene jeg har sett som ser ut som glowsticks i mørke, ccfl er mere cleant..iallefall de jeg har sett.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fornøyd med ebay CCFL ringer, bruker litt tid på "oppstart" i kuldegrader, men lyser sterkt og pent når de har fått litt varme i seg. Du kobler dem bare rett i der parklyspæren skal sitte.

Så fett! Kan du linke meg til de du kjøpte?

Jeg tror jeg skal klare å sette dem opp, fant en bra diy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...