Elliott Skrevet Januar 1, 2013 Share Skrevet Januar 1, 2013 Ønsker å kjøpe en høvelig komplett 325i bakstilling og 325i fjerben foran til min 2dørs e30. Trenger ikke være tipp topp, sålenge den er høvelig komplett. -Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 2, 2013 Share Skrevet Januar 2, 2013 Har 325 bakstilling med nye bremser til salgs! Kom med bud på PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarlDahl Skrevet Januar 2, 2013 Share Skrevet Januar 2, 2013 Har komplett bakstilling og fjærbein foran. Kommer fra touring men sikkert samme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Januar 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2013 Har komplett bakstilling og fjærbein foran.Kommer fra touring men sikkert samme. Pris/tilstand? Hvor holder du til? Har 325 bakstilling med nye bremser til salgs!Kom med bud på PM. PM sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarlDahl Skrevet Januar 4, 2013 Share Skrevet Januar 4, 2013 Holder til på Tjøme i Vestfold. Den er bra, men trenger litt lakk og puss.. Vet ikke hva disse pleier og gå for bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Januar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2013 Holder til på Tjøme i Vestfold.Den er bra, men trenger litt lakk og puss.. Vet ikke hva disse pleier og gå for bud? Kan du sende? Mulig jeg bare trenger fjærbein foran av deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarlDahl Skrevet Januar 7, 2013 Share Skrevet Januar 7, 2013 Holder til på Tjøme i Vestfold.Den er bra, men trenger litt lakk og puss.. Vet ikke hva disse pleier og gå for bud? Kan du sende? Mulig jeg bare trenger fjærbein foran av deg. Kan ta bilde til Onsdag eller torsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2013 Holder til på Tjøme i Vestfold.Den er bra, men trenger litt lakk og puss.. Vet ikke hva disse pleier og gå for bud? Kan du sende? Mulig jeg bare trenger fjærbein foran av deg. Kan ta bilde til Onsdag eller torsdag! er mulig jeg bare trenger venstre bærearm og fjerbein foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råner Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 Har en hel dele bil som går for 3000.. vrakpant er på 2500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Januar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2013 Har en hel dele bil som går for 3000.. vrakpant er på 2500,- 325i? å holder du til i nærheten av Bodø? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råner Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 det er en 320 i touring.. touringene kom med sportunderstell/ 325 understell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råner Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 langt unna bodø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Januar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2013 langt unna bodø hehe orker ikke dra så langt for en delebil da jeg ikke trenger så mye egentlig Men takk for tilbudet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwbil1 Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 Har fjærbein foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Januar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2013 Har fjærbein foran noterer det bak øret, lurer litt på kw coilovers istede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå