tommyheimberg Skrevet Januar 1, 2013 Skrevet Januar 1, 2013 Går det å snu grenrøret på 525tds for å få overliggende turbo??
TRF Skrevet Januar 1, 2013 Skrevet Januar 1, 2013 ja og nei. Grenrøret i seg selv kan snus, men hvordan tror du det går med 3 bolts flens? Så på tds med org manifold og turbo, nei. Da trenger du en t25 manifold og turbo, eksempelvis fra engelsk e34. Men.. hvorfor?
Lamek Skrevet Januar 1, 2013 Skrevet Januar 1, 2013 Kan han ikke bruke manifold fra m21 da? Det er jo for toppmontert turbo:)
tommyheimberg Skrevet Januar 2, 2013 Forfatter Skrevet Januar 2, 2013 Aha.. Ja stemmer det er tre Bolstad det tenkte ikke jeg på.. Må kanskje bli m21 mangfold da.. Ossen fleng har den?, har en t4 Kina turbo jeg har litt lyst å prøve.. Men glemte helt å tenke her når jeg spurte, har m21 t4 fleng? Tror jeg har forveksla litt her:-p
e30 tic Skrevet Januar 2, 2013 Skrevet Januar 2, 2013 m21 passer ikke rett på, min hadde maskinerte adaptere i mellom, uansett er det så trangt at det er ikke gunstig om man har planer om over 300hk.... Det flower så dårlig at jeg mistet 20hk som sug kontra et kina grenrørtil 2000kr... sett på et skikkelig som passer ifra starten.
TRF Skrevet Januar 2, 2013 Skrevet Januar 2, 2013 m21 passer rett på. e30tic her prater nok om bensin. 88-> m21 manifold har t25 flense <-88 m21 manifold har t3 flens men... t4 på en original tds?
e30 tic Skrevet Januar 2, 2013 Skrevet Januar 2, 2013 sorry, så ikke at jeg hadde forvilla meg inn i noe diesel greier hehe
Lamek Skrevet Januar 2, 2013 Skrevet Januar 2, 2013 Jeg har m51 Eksosflens liggende. Den er i sort stål men er ikke problem å sveise imot et rustfritt kinagrenrør fra m20 f.eks Bruker bare 309 sveisetråd:) Eller så kan du lage selv:) De orginale m51/m21 flower veldig dårlig.
tommyheimberg Skrevet Januar 2, 2013 Forfatter Skrevet Januar 2, 2013 Ja nå skal jeg ikke banne på det var t4 men syns det var det han sa, ser ikke så mye større ut.. Og det blir ikke på og, blir ikke nå med en gang blir når jeg får kjøpt ordentlig chip større IC osv blir ikke nå mens den er helt org.. Men driver å sanker litt deler så da lurte jeg bare på det.. Men de beste er egentlig å få noen til å lage en ordentlig en da eller?
Lamek Skrevet Januar 2, 2013 Skrevet Januar 2, 2013 Jørgen_a bygger et for deg til en fornuftig pris:)
tommyheimberg Skrevet Januar 2, 2013 Forfatter Skrevet Januar 2, 2013 Hva er fornuftige priser på sånne ting da?
Lamek Skrevet Januar 2, 2013 Skrevet Januar 2, 2013 6000,- for et custom grenrør i sort stål er en bra pris... Er mye jobb å bygge dem og delene koster en del.. Snakk med Jørgen så får du nok en god pris:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå