Gå til innhold

06 320d sentrallås virker ikke

lambi
 Share

Anbefalte innlegg

Etter som jeg har forstått, så fungerer sentrallåsen fra inne i bilen? Eller er den død der også?

Trodde de nøklene skulle lade seg selv, det har jeg hørt. og at det er den som er keyless som man må bytte batteri på (noe som igrunn sier seg selv)

Om du ikke får bytta batteri i nøkkelen, så vil jeg anta at den tar lading fra bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dei nøkklene eg hadde på 06 320 D min ladet dei ikkje seg, å i den kunne du faktisk ikkje bytte batteri måtte ha ny nøkkel.. I dei fleste modeller lader dei seg sjøl ja.

Hørtes nå veldig rart ut. Selv i en -04 320d jeg hadde med den gamle typen nøkkel ladet den seg opp og batteri kunne ikke byttes. For nye typer nøkler som kun settes inn og man trykker på start/stopp lader nøkkel seg opp på biler uten comfort access og har utbyttbart batteri på biler med comfort access.

Fungerer ingen av nøklene på bilen din? Har du touring? På E61 er i hvertfall kabelbrudd, antenneforsterker i bakluke og karosserimodul i hanskerom de vanligste årsakene i den rekkefølgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dei nøkklene eg hadde på 06 320 D min ladet dei ikkje seg, å i den kunne du faktisk ikkje bytte batteri måtte ha ny nøkkel.. I dei fleste modeller lader dei seg sjøl ja.

Hørtes nå veldig rart ut. Selv i en -04 320d jeg hadde med den gamle typen nøkkel ladet den seg opp og batteri kunne ikke byttes. For nye typer nøkler som kun settes inn og man trykker på start/stopp lader nøkkel seg opp på biler uten comfort access og har utbyttbart batteri på biler med comfort access.

Fungerer ingen av nøklene på bilen din? Har du touring? På E61 er i hvertfall kabelbrudd, antenneforsterker i bakluke og karosserimodul i hanskerom de vanligste årsakene i den rekkefølgen.

Har vert en hau med diskusjoner rundt dette, å eg vett hva eg snakker om.

Den typen som eg hadde ladet den ikkje i tenningen å du kunne heller kje bytte batteri. Det betyr at du må ha ny nøkkel ferdig me det. Det er ikkje i mangen modeller men noen. Gå til bavaria å hør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nettopp samme problemet på min E91 2006 mod, på ingen av nøklene virket fjernbetjeningen, men ved å bruke nøkkelen i døra så virket sentrallåsen. Feilen var her den antenneforsterkeren som ligger under baklukespoileren. Denne kan enkelt skiftes, og den nye skal hverken codes eller programmeres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nettopp samme problemet på min E91 2006 mod, på ingen av nøklene virket fjernbetjeningen, men ved å bruke nøkkelen i døra så virket sentrallåsen. Feilen var her den antenneforsterkeren som ligger under baklukespoileren. Denne kan enkelt skiftes, og den nye skal hverken codes eller programmeres.

Var du inne til bmw og fikk tatt ut feilkode for og finne feilen?

Du har vel ikke eit delenr på den boksen vel :oops:

Ser ut som dette er ein vanleg feil på e91.

Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 years later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...