Bipbapbarra Skrevet Januar 3, 2013 Share Skrevet Januar 3, 2013 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... abled=true Kan ta innbytte i alt mulig rart bare det ikke er tap for meg. kan også evt. gi ett lite mellomlegg Bilen står uten skilter. Send sms på 95440193 Kun seriøse henvendelser og ikke masse useriøs snakk i denne tråden vær så snill -Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Januar 3, 2013 Share Skrevet Januar 3, 2013 Ikke for å være kranglete, men den har ikke ALT utstyr!!! Feks har den ikke lyktespylere og ikke full M-pakke som jeg kan se ifra det ene bildet du har lagt ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bipbapbarra Skrevet Januar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2013 Ikke for å være kranglete, men den har ikke ALT utstyr!!! Feks har den ikke lyktespylere og ikke full M-pakke som jeg kan se ifra det ene bildet du har lagt ut.. Hvis det ikke var for å være kranglete så lurer jeg hva meningen med kommentaren din var ? Hvem vil ha lyktespylere?Det er jo stygt! Har heller ikke påstått at det er full m pakke på den heller ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Januar 5, 2013 Share Skrevet Januar 5, 2013 Ikke for å være kranglete, men den har ikke ALT utstyr!!! Feks har den ikke lyktespylere og ikke full M-pakke som jeg kan se ifra det ene bildet du har lagt ut.. Hvis det ikke var for å være kranglete så lurer jeg hva meningen med kommentaren din var ? Hvem vil ha lyktespylere?Det er jo stygt! Har heller ikke påstått at det er full m pakke på den heller ! Er vel mere for at du skal lage en riktig salgs anonse og ikke lure folk. OM folk vil ha eller ikke ha lyktespyler har ikke noe med saken å gjøre. Det er utstyr som ikke er der og derfor har den ikke ALT utstyr som du skriver den har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Januar 5, 2013 Share Skrevet Januar 5, 2013 Ikke for å være kranglete, men den har ikke ALT utstyr!!! Feks har den ikke lyktespylere og ikke full M-pakke som jeg kan se ifra det ene bildet du har lagt ut.. Hvis det ikke var for å være kranglete så lurer jeg hva meningen med kommentaren din var ? Hvem vil ha lyktespylere?Det er jo stygt! Har heller ikke påstått at det er full m pakke på den heller ! Er vel mere for at du skal lage en riktig salgs anonse og ikke lure folk. OM folk vil ha eller ikke ha lyktespyler har ikke noe med saken å gjøre. Det er utstyr som ikke er der og derfor har den ikke ALT utstyr som du skriver den har. x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 bytte ? viewtopic.php?f=51&t=241314 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 Hvis det ikke var for å være kranglete så lurer jeg hva meningen med kommentaren din var ? Hvem vil ha lyktespylere?Det er jo stygt! Har heller ikke påstått at det er full m pakke på den heller ! Er vel mere for at du skal lage en riktig salgs anonse og ikke lure folk. OM folk vil ha eller ikke ha lyktespyler har ikke noe med saken å gjøre. Det er utstyr som ikke er der og derfor har den ikke ALT utstyr som du skriver den har. x2 x3, ahhaha er det mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bipbapbarra Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2013 Jaja da beklager jeg hvis det virkelig er noen som tror at jeg har vært ute etter å lure noen Bilen har NESTEN alt utstyr beklager for feilinfo Bilen SKAL vekk så kom med bud ikke pågrunn av økonomisk krise men plassmangel så den går ikke for hvilken som helst pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bipbapbarra Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2013 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
No SwEaR Skrevet Januar 8, 2013 Share Skrevet Januar 8, 2013 hvorfor er den ikke eu-godkjent`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bipbapbarra Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2013 Har ikke hatt tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bipbapbarra Skrevet Januar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2013 Kom med bud ! Kan også selges uten felgene ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 Ta deg tid til og eu godkjenne bilen for 2 nye år, koster ikke mye og gjør bilen mye mer lettsolgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bipbapbarra Skrevet Januar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2013 Jada det vet jeg . Men er mere plassmangel enn pengemangel også er det dette med at tiden skal strekke til også Bilen selges som den står kommer til å godkjenne den til sommeren om den ikke blir solgt for da er det ferie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 Jaja, jeg kunne fort ha lagt inn et bud på den der, men da den ikke er EU-godkjent så mister du min interesse hvert fall, Men lykke til med salget videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå