Gå til innhold

1997 320I Coupe med ALT utstyr Selges/Byttes !

Share

Anbefalte innlegg

Ikke for å være kranglete, men den har ikke ALT utstyr!!! Feks har den ikke lyktespylere og ikke full M-pakke som jeg kan se ifra det ene bildet du har lagt ut..

Hvis det ikke var for å være kranglete så lurer jeg hva meningen med kommentaren din var ? Hvem vil ha lyktespylere?Det er jo stygt!

Har heller ikke påstått at det er full m pakke på den heller !:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være kranglete, men den har ikke ALT utstyr!!! Feks har den ikke lyktespylere og ikke full M-pakke som jeg kan se ifra det ene bildet du har lagt ut..

Hvis det ikke var for å være kranglete så lurer jeg hva meningen med kommentaren din var ? Hvem vil ha lyktespylere?Det er jo stygt!

Er vel mere for at du skal lage en riktig salgs anonse og ikke lure folk. OM folk vil ha eller ikke ha lyktespyler har ikke noe med saken å gjøre. Det er utstyr som ikke er der og derfor har den ikke ALT utstyr som du skriver den har. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel mere for at du skal lage en riktig salgs anonse og ikke lure folk. OM folk vil ha eller ikke ha lyktespyler har ikke noe med saken å gjøre. Det er utstyr som ikke er der og derfor har den ikke ALT utstyr som du skriver den har. :)

x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

x2

x3, ahhaha er det mulig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja da beklager jeg hvis det virkelig er noen som tror at jeg har vært ute etter å lure noen :-)

Bilen har NESTEN alt utstyr beklager for feilinfo :-)

Bilen SKAL vekk så kom med bud :-) ikke pågrunn av økonomisk krise men plassmangel så den går ikke for hvilken som helst pris :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...