m3ern Skrevet Januar 3, 2013 Share Skrevet Januar 3, 2013 Hei Noen som har ligganes et sett med brock b1 felger de kan være interessert og bytte i et sett med hartge classe 1 ? Kan selges også Litt kantkjørte er ingen hinder Bilder kommer så fort jeg er kommet hjem. Felgene er fine ingen kast, eneste minuset er at 2 Av felgene er pitte litt kantkjørt Men ikkje store greiene. Skal ta bilder av dette også. Bilde av felgene, ikke mine men sånne Hær har dere bilde av hvordan det så ut på min gammle e36 ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcnugget Skrevet Januar 3, 2013 Share Skrevet Januar 3, 2013 Pris ved salg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3ern Skrevet Januar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2013 Usikker enda Men bud ønskes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Januar 3, 2013 Share Skrevet Januar 3, 2013 Med dekk? Innpress? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3ern Skrevet Januar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2013 Dekkene som står på er helt gåen Men kan få tak i nye dekk til rundt 4000-5000 tusen. E usikker på innpress på disse, men skal sjekke det opp når jeg er kommet hjem Blir ikke før neste uke. lagunilla: Alt kan sendes om pris er riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3ern Skrevet Januar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2013 Tenkte meg 6-7 tusen for disse ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3ern Skrevet April 2, 2013 Forfatter Share Skrevet April 2, 2013 Går for 2000 ved hurtig kjøpt Må få plass til ny bil i garasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trigoman Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 Dimensjon og innpress? Og har du noen anelse om hvor mye det koster å sende dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3ern Skrevet April 2, 2013 Forfatter Share Skrevet April 2, 2013 Et 1/5. 18*81/2jj. Vist det sier deg noen ? Mener dimensjon på dekka hvar 235,45,18. Går jo ant og sende me hurtigruta, men aner ikke pris ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3ern Skrevet April 2, 2013 Forfatter Share Skrevet April 2, 2013 Kan få vaska felgene og tatt noen onklie bilder Sånn at du et overblikk over felgene og de sårene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trigoman Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 De måla sa meg ikke så mye:-) men de har sittet på e36, og jeg skal ha de på e36 touring, eneste er at jeg har coilovers, så da kan det hende jeg må space ut hvis det er orginalinnpress. Men det er da mitt og ikke ditt problem:-) fint med bilder ja:-) send på tlf 40221398 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3ern Skrevet April 3, 2013 Forfatter Share Skrevet April 3, 2013 Jeg kommer hjem på fredag, så skal få vasket felgene og sendt bilder da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trigoman Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 Supert:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå