morpho Skrevet Januar 3, 2013 Skrevet Januar 3, 2013 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=38830038 Hva er tankene om denne mtp. pris/utstyr? Noen erfaringer med forhandler?
awt Skrevet Januar 3, 2013 Skrevet Januar 3, 2013 Uten at jeg har studert den så nøye virker det ut som en grei og godt utstyrt bil, men den mangler noe vesentlig, og det er xenonlys.
morpho Skrevet Januar 3, 2013 Forfatter Skrevet Januar 3, 2013 Ja det har du rett i. Det er av en eller annen grunn noe jeg ikke har vektlagt; har aldri hatt en bil med Xenonlys. Vet ikke om det er SÅ avgjørende for meg, men hvorfor er det vesentlig for deg?
awt Skrevet Januar 3, 2013 Skrevet Januar 3, 2013 Om det er så veldig vesentlig for meg er jeg faktisk usikker på, men jeg ser det er veldig mange som ikke ser på biler uten xenon. Om du ikke vektlegger det noe særlig ser jeg ingen grunn til å ikke handle ihvertfall.
morpho Skrevet Januar 3, 2013 Forfatter Skrevet Januar 3, 2013 jeg var litt for sent ute,den gikk akkurat. ser ut til å være et bra kjøp,så gratulerer om det er noen her inne
gica Skrevet Januar 3, 2013 Skrevet Januar 3, 2013 herregud som E61 har falt i pris i det siste. Er skremmende hvor mye jeg betalte for min for ca 2 år siden og hva man kan forvente for en E61 idag..
awt Skrevet Januar 3, 2013 Skrevet Januar 3, 2013 Jepp, det er ganske sykt. Nå tror jeg ikke akkurat at bilene stiger i verdi, men jeg hadde forventet at prisene hadde flatet noe mer ut. Enormt mange biler på markedet i tillegg til at F10/F11 ikke ligger så enormt mye høyere i pris er nok mye av årsaken. Nå har ikke jeg planer om å selge, så sånn sett spiller det ikke noe stor rolle for meg, men om bilen skulle bli vraket og kondemnert vil det bli et kjedelig forsikringsoppgjør er jeg redd..
morpho Skrevet Januar 3, 2013 Forfatter Skrevet Januar 3, 2013 Gikk denne billig, mener dere? Jeg tok sjansen på å vente til over helgen for å se om jeg kunne prute den ytterligere noen tusen ned...men det var muligvis ikke en god idè?
awt Skrevet Januar 3, 2013 Skrevet Januar 3, 2013 Dyrt var det ikke, men det er vel mer det at det er dette prisnivået disse ligger på nå, kontra en del mer for kort tid siden. Denne mener jeg kommer under kategorien billig når det er snakk om bil med facelift, men den har langt i fra så mye utstyr som den du linket til først, i tillegg til noe høy kilometerstand.
bmwmann24 Skrevet Januar 3, 2013 Skrevet Januar 3, 2013 Hjelpe meg.. onkel kjøpte en slik for 2 år siden, kostra visst 400 eller noe da, tapsprosjekt til de grader;( Men, du verden for en bil å kjøre:) Var som å "fly" panoramatak er jo heller ikke feil.! Sørgelig at Norske avgifter ødelegger for folk som ikke har ingeniørlønninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå