Rallyeroy Skrevet Januar 3, 2013 Share Skrevet Januar 3, 2013 8,5-19" og 9,5-19" BBS LM replica fra GS bildeler selges. Lakkert opp pga flassing av klarlakk. Kokt i lakkfjerningsbad og så pulverlakkert. Nye gullskruer og nye emblemer. Ikke sitti på bil siden lakkering. Selges kun pga at jeg fikk en god pris på et felgsett jeg har sikla på lenge. Spesiell farge. Liten sjans for at du møter en med like hjul:-) Selges kr 5000, evt kom med bud:-) Har også svarte skruer å emblemer. Sitti på E46 sedan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallyeroy Skrevet Januar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2013 http://images.bimmers.no/viewer.php?fil ... m59nqz.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallyeroy Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2013 Alle bud vurderes:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Januar 7, 2013 Share Skrevet Januar 7, 2013 Interessert i disse. Men hvor holder du til egentlig om det skulle være aktuelt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallyeroy Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2013 Jeg bor like ved Jessheim. Jobber i Oslo da,hvis d hjelper:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Januar 8, 2013 Share Skrevet Januar 8, 2013 Uten dekk? Byr 4000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallyeroy Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2013 Pm sendt:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 Jeg bor like ved Jessheim. Jobber i Oslo da,hvis d hjelper:-) Åja. Nei det hjelper lite igrunn.. holder til på motsatt side av landet Men har kjøpt meg flett nye LM nå så jeg trekker min interesse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallyeroy Skrevet Januar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2013 Åja. Ser den Grattis med nye hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallyeroy Skrevet Januar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2013 ET 40 foran ET 46 bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallyeroy Skrevet Januar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2013 Fortsatt til salgs.. 4000kr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallyeroy Skrevet Januar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2013 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallyeroy Skrevet Januar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2013 http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?fi ... ord=Bbs+lm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallyeroy Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2013 Opp å hopp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallyeroy Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2013 Solgt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå