SpiXi Skrevet Januar 3, 2013 Skrevet Januar 3, 2013 hei driver og planlegger litt på motoren jeg skal bygge til sommern. trenger jeg lmm når jeg har turbochip =? vet at datasrut er det beste men dette er bare for og teste om jeg får liv i noe jeg skal bygge selv hvis jeg får det så blir det sprut og større turbo nye stempler og vippearmer og fjærer og kam ettervert
SpiXi Skrevet Januar 3, 2013 Forfatter Skrevet Januar 3, 2013 ok skal man bruke org da? eller en fra 535 har en sånn ligggende
FTE Skrevet Januar 3, 2013 Skrevet Januar 3, 2013 Spørs hvor mye trykk du skal kjøre. Original funker det også, kan evt stramme fjæra littegrann. Jeg brukte min originale uten å stramme fjær, gikk fint det. Ladet kun 0.5bar da. 535lmm er vel det folk sier man bør bytte til, så hvis du har det, ville jeg brukt den
Lamek Skrevet Januar 3, 2013 Skrevet Januar 3, 2013 På et 0,6-0,7 bar gikk det også fint på min bil med turbochip også strammet jeg fjæra i LMM 6hakk. og 3,8 bar bensintrykk med progresiv BTR
SpiXi Skrevet Januar 3, 2013 Forfatter Skrevet Januar 3, 2013 ok da takker for gode svar da slipper jeg og lure på det noe mer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå