Julian Sommer Skrevet Februar 25, 2013 Skrevet Februar 25, 2013 Bra jobbing, godt å se folk gjør det skikkelig! Flott valg av cd-spiller også, selvom jeg selv liker Pioneer deh-80prs best.
username Skrevet Februar 27, 2013 Skrevet Februar 27, 2013 Hvis ikke du har kjøpt spiller enda har jeg en god spiller tilsalgs. PM hvis du er interessert.
Sindre Dahl Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Skrevet Februar 27, 2013 Bra jobbing, godt å se folk gjør det skikkelig! Flott valg av cd-spiller også, selvom jeg selv liker Pioneer deh-80prs best. Jeg hadde pioneer i den forrige bilen og var fornøyd men pioneer har en svakhet med at jordingen blir svidd.
Sindre Dahl Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Skrevet Februar 27, 2013 Hvis ikke du har kjøpt spiller enda har jeg en god spiller tilsalgs. PM hvis du er interessert. Går ikke an å sende PM til deg men trenger spiller med utgang til 3 forsterkere så om du har det er jeg interessert ja
Julian Sommer Skrevet Februar 27, 2013 Skrevet Februar 27, 2013 Jordinga (regner med du mener den til signalutgangene) blir bare brent hvis du driver og kobler uten å kobla av batteriet. Og da får man dynamostøy til de grader.. Man skal alltid koble av minusen på batteriet når man driver med noe som helst av det elektriske i en bil, og dette er en av grunnene Er heller ikke sikkert de nye Pioneer-spillerne har denne svakheten, det er lenge siden jeg har vært borti det selv.
Sindre Dahl Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Skrevet Februar 28, 2013 Da var dørtrekka klar og ferdig montert Lydisolerte ett lag til i bagasjerommet pluss hjulbuene
Sindre Dahl Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Skrevet Mars 2, 2013 Begynner å nærme oss slutten på prosjektet Er på god vei til å bli ferdig å bygge i bagasjerommet og har til og med fått testet frontsetet som spiller helt J***** bra!!!
Julian Sommer Skrevet Mars 2, 2013 Skrevet Mars 2, 2013 Her jobbes det ja. Spent på å se resultatet altså!
Sindre Dahl Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Skrevet Mars 4, 2013 Fikk høre hele anlegget i dag! Fy f*** så bra det spiller! :D :D Er ikke helt ferdig å bygge enda, har noe små plukk igjen men her er noen bilder av hvor langt vi kom i dag:
Sindre Dahl Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Skrevet Mars 5, 2013 Fikk laget en bakplate i går med JL logoen på pluss festet suben
gnilb Skrevet Mars 9, 2013 Skrevet Mars 9, 2013 Det blir veldig bra pent og ryddig i baggasjen. Liker'e Åssen Festa du batteriene?
Sindre Dahl Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Skrevet Mars 12, 2013 Det blir veldig bra pent og ryddig i baggasjen. Liker'e Åssen Festa du batteriene? Følger med kasser til batteriene, så skrudde de bare rett i karosseriet og satte batteriene oppi etterpå Skal ha plater foran disse også med luke eller lignende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå