Gismo Skrevet Januar 5, 2013 Share Skrevet Januar 5, 2013 Hjeelp !! i dag begynte bilen plutselig å fuske og holder på å kvele seg hele tiden. vis man gasser hardt på så føles det ut som den blir kvelt og får ikke nok luft/eksosen går ikke ut ? Vet at katalysatoren min er ødelagt og skrangler fra før av , kan de små bitene i katalysatorer tettet hele eksosen ?? er helt clueless , motoren oppfører seg som vanlig når turtallet er stabilt. men så fort man gasser på så holder den på å bli kvelt , og hele bilen rister. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 5, 2013 Share Skrevet Januar 5, 2013 Ja det kan tette hele eksosen. Men kan virke som du har en dårlig coilpakke eller noe lignende. Jeg kan få tatt en diagnose for deg om du kan møte meg litt på halvveien onsdag til uka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gismo Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2013 Uff jeg har ikke peiling i det hele tatt Det jeg mistenker er : falskluft,lambda greie , og tett eksos fra katalysator ?? Kan også nevne at bilen hadde noe ustabil turtall før dette skjedde også , leste litt på forumet her at det kunne være lambda sone ???? SweetBMW takk for tilbudet. du får eventuelt PM fra meg om det skulle være aktuelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gismo Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2013 Kan også legge til at bilen bruker forferdelig mye bensin til å være en 1.8 liter. er ikke hardt på gassen eller. helt vanlig kjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gismo Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2013 Ingen som vil komme med tips ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gismo Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2013 Fikk fikset det i dag hadde bilen på bukk og var en eller annen vakum slange som hadde hoppet av Bilen går som en kule <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aambakk89 Skrevet Januar 7, 2013 Share Skrevet Januar 7, 2013 Fikk fikset det i dag hadde bilen på bukk og var en eller annen vakum slange som hadde hoppet av Bilen går som en kule <3 bra du fikk den fiksa! Hvor satt den vacumslangen? har igrunnen samme problem:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gismo Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2013 Fikk fikset det i dag hadde bilen på bukk og var en eller annen vakum slange som hadde hoppet av Bilen går som en kule <3 bra du fikk den fiksa! Hvor satt den vacumslangen? har igrunnen samme problem:p Ja Litt vanskelig å forklare, skal ta et bilde i kveld og laste opp så får du sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå