Vanvik Skrevet Januar 5, 2013 Share Skrevet Januar 5, 2013 Hartge Classic Replikaer. Pene felger, 19x8,5 med Nankang dekk i dimensjonen 235/35/19. Dekkene holder en sesong til. Mener ET er 40 på disse. Boltsirkel 5-120. Følger også med en felg som er heftig kantkjørt, selges pga kjøpt nye felger. (disse sto på når jeg kjøpte bilen sent i sommer). Finnes ikke kast eller vibrasjoner. Bud på PM. Orker ikke skambud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vanvik Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2013 Er åpen for bud, felgene ligger bare og tar opp plass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 Mye må du ha for de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vanvik Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2013 Har ikke fått med meg at dere har skrevet her, må bare beklage dette. Jeg tenkte meg rundt 5000,- for de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vanvik Skrevet Februar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2013 Felgene kan gjerne byttes i noen ok 18" felger (gjerne med vinter dekk) hvis noen er intressert, ET bør være 35-40 ish da de skal på 1 serie. Kan også slenge med 17" orginale M-sport felgene jeg har på som vinterdekk nå hvis noen er intressert i en slik deal (dvs både 19" hartge og 17" M-sport), disse står det rimelig brae Vredstein piggdekk med mye mønster igjen på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vanvik Skrevet Februar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2013 Disse er nå solgt, annonsen kan slettes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå