Gå til innhold

Bmw e36 M3 3.2L | Nye bilder S.10

Share

Anbefalte innlegg

Det hadde kanskje vært bedre for plata med epoxy før sparkel, men så lenge det ikke er porer i sparkelen og man lakker over så vil det ikke komme noe fuktighet der så mtp rust har det ingenting å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, holder på å bygge 328 M52 i min 318IS Har tatt ut dashbord og varmeapparatet i ISn. Satte du hele aircondition fra M3n over til isn ? flyttet du ledningsnettet også ? skal gjøre denne jobben nå.

De 2 små pærene du fant kan være som på min der er det lys i sigarett tenneren og askebegeret,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, holder på å bygge 328 M52 i min 318IS Har tatt ut dashbord og varmeapparatet i ISn. Satte du hele aircondition fra M3n over til isn ? flyttet du ledningsnettet også ? skal gjøre denne jobben nå.

De 2 små pærene du fant kan være som på min der er det lys i sigarett tenneren og askebegeret,

Heihei! :) Jeg fjernet AC'n fra M3'n så det har jeg ikke, men det jeg gjorde var at jeg bare flyttet alt over fra m3'n så måtte koble opp 2 soners i motorromet for var bare 1 sone på min gamle, det vil si att det er 3 slanger som går inn på varmeapp i steden for 2, kan ta bilder for er ganske dårlig til å forklare! :P men ellers så var alt bare smokksmakk, er en hvit og en svart kobling under dashen på fører siden hvor du bare plugger det inn! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

En stund siden nåååå, så kan vel legge ut litt bilder av åssen bilen har blitt i løpet av tiden! :)

Skal space ut og justere stuket på den til helgen tenkte jeg ! :D

bssj6lur3rltceoqf9ww.jpg

7dzbb5x5fowb3q1sh5vm.jpg

oaa8w5k11agkgcz9arh6.jpg

7fla9esqfwvla9lkchkn.jpg

Dagens mod, studs!

d1v65jto9cqua91ksuzn.jpg

Fra cars & Coffee

cbdkgul3y95n2cp2rkdf.jpg

ho8pssmnb7on1oh1ori9.jpg

Litt ting som jeg har bestilt, håper det kommer snart! :D

qth3fe1l04drbcb5my21.jpg

o6r8dncsaxqrlu88k8jh.jpg

Sitter og funderer litt på å gjør dette med felga min! kjedelig når alt er sølv.

fxvzczhkb49prpe7dprn.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...