520robin Skrevet Januar 7, 2013 Skrevet Januar 7, 2013 altså, e vurdere å få ti en delebil her no å den e automat, e d da vits i å sett den radiatorn som står i den i biln i min som e manuell? eller bli d bære tull?.
Lars89 Skrevet Januar 7, 2013 Skrevet Januar 7, 2013 Hvilken modell med hvilken motor er delebilen og bilen radiatoren evt skal inn i?
520robin Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Skrevet Januar 7, 2013 1996 er delebilen med en m50b20 motor, min er en 1990 mod me m50b20,
Hawkon88 Skrevet Januar 7, 2013 Skrevet Januar 7, 2013 Det er bare tull å bytte. Dessuten er motoren i e39en m52tub20. Vennligst følg forumreglene, og skriv ordentlig norsk, så blir det så mye kjekkere å lese postene dine. Du burde i tillegg ha postet denne i "teknisk" delen på forumet. Velkommen forresten!
520robin Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Skrevet Januar 7, 2013 Det er bare tull å bytte. Dessuten er motoren i e39en m52tub20. Vennligst følg forumreglene, og skriv ordentlig norsk, så blir det så mye kjekkere å lese postene dine. Du burde i tillegg ha postet denne i "teknisk" delen på forumet. Velkommen forresten! har jo aldrig blitt snakket om e39 her? begge bilene er e34 520i forskjellen er att den ene er autolat å andre manuell, å jeg vurderer og kjøpe den med autolat til delebil. og radiatoren i bilen min lekker, så da lurte jeg på om det gikk ann å bruke radiatoren fra den med automat siden det går girolje gjennom den til automat??
Hawkon88 Skrevet Januar 7, 2013 Skrevet Januar 7, 2013 Jeg forusatte at 96mod var e39. Ja, du kan bytte radiator fra delebil. Du skrev ingenting om at radiatoren var lekk, så jeg visste ikke hva mitivasjonendin skulle være. Radiator er kun til vann. Olja går gjennom oljekjøler, og det systemet er selvsagt adskilt fra kjølevannet.
Kristiansan'årn Skrevet Januar 7, 2013 Skrevet Januar 7, 2013 Mener jeg leste noe om at e34 touring ble bygd til 96? Eller så er delebilen produsert i sent 95 som da "Gjør" bilen en 96 mod, noe i den dur sent from my microwave using tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå