torbfer Skrevet Januar 8, 2013 Skrevet Januar 8, 2013 Dei har ingen plikt til å sei det til deg. Men når vi har leige biler forteller eg alltid hvem som har hatt den viss dei spør. 90% av folk så kikker på bil lurer på hvem som har hatt bilen før. Du bør få dekket der det er skjært i teppet uten tvil!
kvammis Skrevet Januar 8, 2013 Skrevet Januar 8, 2013 Skal sant sies at ofte merkeforhandlere (-møller) selger biler som har vært leiebiler. Såklart gjør de det. Er jo et hav av Poloer, Golfer og Passater som går som leiebiler. De er leaset og leveres til forhandler når leiebil selskapene er ferdig med de. Er bare å se hvor sykt mange av de som har tilnærmet ingen utstyr.
BMWBølla Skrevet Januar 9, 2013 Skrevet Januar 9, 2013 Takker for svar!Enig i mye av det som er blitt skrevet.. Bilen virker forholdsvis tight og fin ellers, men det virker som om f.eks håndbrekket er blitt brukt en del. Så er det som Mexos skriver; Er de pliktige til å informere om dette? Sist jeg snakket med selger over telefon var dette et tema. Han beklaget, men sa at dem ikke var pliktige til å informere om at det var en skolebil.. Da er spørsmålet om dette er riktig, eller ikke.. Her mener jeg du har en god sak om det du sier stemmer, så om du vil heve kjøpet hadde jeg vært rask på labben hadde jeg vært deg.. Bør være en grei sak spesielt siden det er en merkeforhandler. En god løsning bør de hvertfall komme med.
Mexos Skrevet Januar 10, 2013 Skrevet Januar 10, 2013 Takker for svar!Enig i mye av det som er blitt skrevet.. Bilen virker forholdsvis tight og fin ellers, men det virker som om f.eks håndbrekket er blitt brukt en del. Så er det som Mexos skriver; Er de pliktige til å informere om dette? Sist jeg snakket med selger over telefon var dette et tema. Han beklaget, men sa at dem ikke var pliktige til å informere om at det var en skolebil.. Da er spørsmålet om dette er riktig, eller ikke.. Her mener jeg du har en god sak om det du sier stemmer, så om du vil heve kjøpet hadde jeg vært rask på labben hadde jeg vært deg.. Bør være en grei sak spesielt siden det er en merkeforhandler. En god løsning bør de hvertfall komme med. Han har en god sak når han sier at selger ikke er pliktig til å informere om at bilen har vært skolebil? Er ingen vits i å krisemaksimere alt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå