Erlendmelk Skrevet Januar 16, 2013 Forfatter Skrevet Januar 16, 2013 Gratulerer med flott ///M5 !!! Herlig farge og flott intriör !!! Dette bör være et godt utgangspunkt til å restaurere tilbake til en ströken orginalbil !!! Med tanke på hvor få biler som er produsert . så vil en Orginal av disse KUN gå en vei når det gjelder pris !! RETT TIL HIMMELS !!! Skal jo bli strøken håper jeg, men blir jo ikke helt original.. Felger, senk, eksos osv. Men Har jo alle originale deler Rått. Gratulerer med rå bil Takktakk ... og råere skal det bli!
Kristian Skrevet Januar 16, 2013 Skrevet Januar 16, 2013 Følger med her jeg også, håper bilen blir i den standen den fortjener!
Erlendmelk Skrevet Januar 16, 2013 Forfatter Skrevet Januar 16, 2013 Følger med her jeg også, håper bilen blir i den standen den fortjener! Skal prøve mitt beste
MaWeRiCk Skrevet Januar 16, 2013 Skrevet Januar 16, 2013 Så noe kjent ut denne. Har den gått i Bodø for 1,5 år siden på grønne skilter ? Sjelden bil er det hvertfall, produsert 892 stk.
Erlendmelk Skrevet Januar 17, 2013 Forfatter Skrevet Januar 17, 2013 Gikk med grønne skilt frem til 2008, så det er vel ikke den
Erlendmelk Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Skrevet Januar 20, 2013 Kommet hjem fra jobb. Holder på å flytte inn i nytt verksted og har prøvd på AC Schnitzer felgene for å se hvordan fargen på sentrene passer til bilen. Hva tror dere? flytter ut og inn hit. sofakrok oppe på hemsen mye rot enda Ble endel bilder.. men hva tror dere om fargen på sentrene? Syns det så helt greit ut jeg
BMW E30 325 Skrevet Januar 20, 2013 Skrevet Januar 20, 2013 Fargen på senteret var nå vel fint:) Planer for felger/dekk specs da?
Erlendmelk Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Skrevet Januar 20, 2013 blir 10,5" bak og 9" frem. (muligens 9,5 frem). Gullskruer med "spiss" på tror jeg. Dekk er jeg ikke sikker på enda
Erlendmelk Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Skrevet Januar 21, 2013 Demontert endel Tar av panser så jeg kommer til lettere når jeg skal skifte cupevifte Prøvde også på 9,5" frem.. måtte ha spacer pga fjærbeinet, så da ble det 20mm siden jeg hadde det liggende. Stikker ut aaalt for mye.. så blir 9" fram mvh
Marionette Skrevet Januar 21, 2013 Skrevet Januar 21, 2013 Fargen på felgene gjor seg mye bedre på blå bimmer enn rød
Haakjin Skrevet Januar 22, 2013 Skrevet Januar 22, 2013 Ryddig og pent lokalet Erlend! Gleder meg til å se hvordan dette går, ut ifra tidligere biler så kommer denne til å bli knall og veldig behagelig til mine øyne
Erlendmelk Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Skrevet Januar 22, 2013 Fargen på felgene gjor seg mye bedre på blå bimmer enn rød enig Ryddig og pent lokalet Erlend! Gleder meg til å se hvordan dette går, ut ifra tidligere biler så kommer denne til å bli knall og veldig behagelig til mine øyne Er fortsatt endel igjen, men veldig fornøyd med hvordan det har blitt jeg ja Håper den blir bra
Gjest Skrevet Januar 23, 2013 Skrevet Januar 23, 2013 Godkjent verksted ja Kommer og inspiserer en kveld inkl KAFFEKÅPP!
Erlendmelk Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Skrevet Januar 24, 2013 Godkjent verksted ja Kommer og inspiserer en kveld inkl KAFFEKÅPP! Kaffekopp må det bli Kupevifta mi går bare på max.. mest sannsynlig motstanden som gjør det. Men siden jeg hadde ei ekstra vifte liggende tok jeg å skifta den. Drittjobb!! Men det ble ingen forskjell selvfølgelig Ettersom jeg har forstått er dette synderen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå