Erlendmelk Skrevet Januar 7, 2013 Share Skrevet Januar 7, 2013 Hei Kjøpt ny bil! Er div rust og div som ikke funker. Er også noen riper og småbulker. Svinghjulet er det vibrasjon i, cupevifta funker bare på max.. av og til osv. Planer: 3,6 svinghjul Ta rust Shine opp interiør Gå over understell Sorte DE lykter Coilovers Supersprint eksos AC Schnitzer 9 og 10,5x17. Generelt gå over hele bilen! ++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jsf Skrevet Januar 7, 2013 Share Skrevet Januar 7, 2013 Blir bra dette. Kult med touring med litt stance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet Januar 7, 2013 Share Skrevet Januar 7, 2013 Nice kunne gjerne hatt nytt ratt ellers awsome car!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlendmelk Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2013 Holder på å bli ferdig med nytt verksted, så når jeg kommer hjem fra jobb om en stor uke blir det masse bilder forhåpentligvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Januar 7, 2013 Share Skrevet Januar 7, 2013 Fin bil! Motorvask neste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garstin Skrevet Januar 8, 2013 Share Skrevet Januar 8, 2013 Fin farge og pent interiør. Men hvorfor nytt ratt? syns dette er fint jeg. Og som "S.Gunstad" sier.. Motorvask trengs Skal føle med på denne.. Gratulerer med ny bil og lykke til med prosjektet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet Januar 8, 2013 Share Skrevet Januar 8, 2013 er vel fan av M-tech 2 rattet da jeg har det i mitt og det faktum at jeg personlig synes det passer bedre:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garstin Skrevet Januar 8, 2013 Share Skrevet Januar 8, 2013 Kan vel si meg enig i at M-tech 2 rattet er penere.. Men det er ikke så ille det som sitter her heller. hadde det vært min bil hadde jeg nok ikke skiftet det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 Skal følge med på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlendmelk Skrevet Januar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2013 Bestilt 10-kant kopper for deling av felgene og swissvax skinnpleiesett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Kunne igrunn tenkt meg å se bilde av bilen med acs på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Her må det følges med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlendmelk Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2013 Kunne igrunn tenkt meg å se bilde av bilen med acs på Skal prøve de på før jeg splitter de ja Men først må jeg komme meg hjem fra jobb. 2 dårlige bilder jeg hadde: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxibjørn Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Gratulerer med flott ///M5 !!! Herlig farge og flott intriör !!! Dette bör være et godt utgangspunkt til å restaurere tilbake til en ströken orginalbil !!! Med tanke på hvor få biler som er produsert . så vil en Orginal av disse KUN gå en vei når det gjelder pris !! RETT TIL HIMMELS !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Rått. Gratulerer med rå bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå