LarsiPan Skrevet Januar 24, 2013 Skrevet Januar 24, 2013 Heisann! Meget pen bil, og fine felger. Gleder meg til å se hvordan det blir med senk, da jeg vurderer litt stuk fram på min selv. Kanskje vi sees på et treff til sommern. Foresten, har bilen gått i Kyrksæterøra før?
Erlendmelk Skrevet Januar 25, 2013 Forfatter Skrevet Januar 25, 2013 Heisann! Meget pen bil, og fine felger. Gleder meg til å se hvordan det blir med senk, da jeg vurderer litt stuk fram på min selv. Kanskje vi sees på et treff til sommern. Foresten, har bilen gått i Kyrksæterøra før? Tror ikke bilen har gått på Kyrksæterøra nei.. men vet jo aldri. Har vært nede i Bergen's området ei stund ihvertfall. Idag kom forresten verktøy for å dele felgene Få av dekkene en dag så jeg får begynne å dele de!
Erlendmelk Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Skrevet Januar 28, 2013 Da har jeg fått delt felgene Vaske, pusse litt og så bestille nye bolter så blir det montert igjen! Planen er gullbolter med "spiss" på. Tror dere det kan bli tøft ? Kanten som blir bak! 4" mvh
Kristian Skrevet Januar 28, 2013 Skrevet Januar 28, 2013 det der blir nok passe hårete! hva skal du gjøre med senk/understell?
taxibjørn Skrevet Januar 28, 2013 Skrevet Januar 28, 2013 Slike spiss bolter ser JALLA ut !!! Det er jo ikke en Amcar dette ! Og fornavnet ditt er vel ikke Mustafa ???
diohrvik Skrevet Januar 28, 2013 Skrevet Januar 28, 2013 Enig Taxibjørn. spissebolter tar vekk den cleane looken jeg liker på bmwer. Er et fåtall, som kan "pull it off" og til og med da er jeg ikke stor fan av det MEN, er dine felger, du som skal digge de
Jørgen-A Skrevet Januar 28, 2013 Skrevet Januar 28, 2013 Syns du skal prøve med spisse bolter jeg. Men hadde kjørt på med sølv igjen blir for mye med 3 farger på en felg syns jeg.
John90 Skrevet Januar 29, 2013 Skrevet Januar 29, 2013 Blir meget bra denne bilen Du vet hvor mye eg misunner deg denne! Angående varmeapparatet er det nokk styremodulen som er problemet. Eller også kalt "sword" på engelsk. Eg har et ekstra sånnt liggende vist du trenger
Erlendmelk Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Skrevet Januar 29, 2013 det der blir nok passe hårete! hva skal du gjøre med senk/understell? Blir KW-coilovers. Ellers er foringene bra og den kjennes tight og fin ut, så har ikke tenkt å bytte foringer osv foreløpig Slike spiss bolter ser JALLA ut !!! Det er jo ikke en Amcar dette ! Og fornavnet ditt er vel ikke Mustafa ??? Hvordan viste du at jeg heter Mustafa? Enig Taxibjørn. spissebolter tar vekk den cleane looken jeg liker på bmwer. Er et fåtall, som kan "pull it off" og til og med da er jeg ikke stor fan av det MEN, er dine felger, du som skal digge de Det er mulig du har rett. Må tenke litt mer på dette Blir ikke bestilt før rundt 15 februar uansett. Syns du skal prøve med spisse bolter jeg. Men hadde kjørt på med sølv igjen blir for mye med 3 farger på en felg syns jeg. Godt mulig det blir for mye ja! Ble usikker nå Touring er fett!! Ja!! Min tredje e34 touring Blir meget bra denne bilen Du vet hvor mye eg misunner deg denne!Angående varmeapparatet er det nokk styremodulen som er problemet. Eller også kalt "sword" på engelsk. Eg har et ekstra sånnt liggende vist du trenger Hehe... du har PM!
diohrvik Skrevet Januar 29, 2013 Skrevet Januar 29, 2013 Gull og nogaro er krutt, det syns jeg hverfall:)
Erlendmelk Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Skrevet Februar 5, 2013 Nå har jeg skiftet sverd. Eneste forskjellen fra før er at nå går vifta på 0 også.. helt lik hastighet helt til max hvor det er full storm Skjønner ikke helt.. Også har jeg tatt ut alt interiøret så det skal få seg en shine snart med farge osv Greide selvfølgelig å dra ut 4 ledninger av ene kontakten under førerstolen.. så disse må loddes på igjen, men jeg vet ikke hvor. Noen som kunne sjekket dette for meg? Egen tråd: viewtopic.php?f=1&t=251070
Erlendmelk Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Skrevet Februar 6, 2013 Renset interiøret rens pågår før etter Vanskelig å se, men den til venstre er renset. Baksetet er ganske bra fra før. Ferdig renset! ooog, kan dette bli tøft da mon tro??!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå