Erlendmelk Skrevet Mai 24, 2013 Forfatter Skrevet Mai 24, 2013 Kom hjem fra jobb idag! Etter planen skulle coiloverne kommet for lenge siden!! Men KW har styra med noen deler og diverse, så det har blitt utsatt hele tiden.... Er lei av å vente nå. Nå sier de at jeg skal få de om 1 uke. 4 ukers leveringstid fikk jeg høre, nå har det gått 11..
KingB Skrevet Mai 24, 2013 Skrevet Mai 24, 2013 Oljeskift hjelper ikke på skraping i kassa. Må bytte synkringer!!
Erlendmelk Skrevet Mai 24, 2013 Forfatter Skrevet Mai 24, 2013 Okei. Kan du forklare det litt nærmere? hvordan osv.. har ikke vært borti det før
Erlendmelk Skrevet Juni 7, 2013 Forfatter Skrevet Juni 7, 2013 Her har det skjedd MYE i det siste.. Får skrive litt mer når jeg har tid. Holder på å klargjøre til GS-treffet. Tror det går i siste liten... Bilde av hvordan den er akkurat nå:
Erlendmelk Skrevet Juni 7, 2013 Forfatter Skrevet Juni 7, 2013 Får ta en liten update Det som har skjedd.. Trykkplaten løsnet?!? Skrapet i inni girkassen osv. Når jeg skifta den dreide jeg litt på svinghjulet feil vei.. og med den dårlige s38 kjedestrammeren hoppet kjedet noen hakk. Noe som resulterte i at jeg bøyde ALLE ventilene!! Etter mye styr for å få tak i deler osv er nå bilen klar til GS-treffet
John90 Skrevet Juni 8, 2013 Skrevet Juni 8, 2013 Synd med slik motgang! Men pågangsmotet er det ikkje noko og sei på!
torbfer Skrevet Juni 8, 2013 Skrevet Juni 8, 2013 Trist å høre! Men ser ut som du fikset opp i det veldig fort Begynner å bli meget pen denne nå!
Jørgen Lie Skrevet Juni 8, 2013 Skrevet Juni 8, 2013 Tror jeg fikk noen OK bilder av bilen din i dag! Sykt rå Virkelig herlig gjennomført med riktig stuk på senk og felg
Erlendmelk Skrevet Juni 8, 2013 Forfatter Skrevet Juni 8, 2013 Legg ut her Men føler ikke den var helt klar for treff enda.. ble hektisk de siste dagene
Jørgen Lie Skrevet Juni 8, 2013 Skrevet Juni 8, 2013 Du vet, vi som ikke har sett bilen din før, vinder helheten vi rekker ikke se alle de små tingene som irriterer deg som du har sett ettehvert og vet at kunne/skulle vært annerledes jeg synes bilen din så virkelig smashing ut, uten tvil..! Edit: kommer bilder i morgen etter jeg har lagt inn og sett over de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå