Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvordan går det med girkassen da?

Skraper som bare det :) Er gåen vil jeg si.

Har en på hånden som blir kjøpt senere

Den er god, samme kasse eller er det en annen ? Håper du er heldig med kjøp av kasse:)

Håper jeg også... Samme kasse ja.

ser så steike bra ut på bilda na bilen åsså! håpe du sett den i skikkelig god stand! det fortjene den :)

Det fortjener den ja :)

• 2 weeks later...
  • Svar 228
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Akkurat nå er jeg offshore. Siste tur som lærling, akkurat tatt fagbrevet. Så er ikke garantert jobb fremover nå så blir vel litt mindre oppdateringer da..

Men når jeg kommer hjem blir det ny girkasse i hvertfall!

Og bilder må vel være mulig å ta :) Har vel endel jeg ikke har lagt ut også

• 3 weeks later...
Skrevet

Nå har jeg fått skiftet girkasse. Har så vidt fått prøvd den men ser ut til å være bra den :)

Trykkplata har fått litt juling, igjen! Skjønner ikke hvorfor alt går til helvette........

Så satte på 3,8 clutchen igjen.

Senket også helt ned, spacet mer og mer camber. Men må justere opp bittelitt så jeg får til å svinge uten å subbe..

20130820_121638_zps880f71eb.jpg

20130820_182025_zpse19aee6c.jpg

20130820_183155_zpsc47a18c0.jpg

20130820_183328_zps22e724d0.jpg

20130820_183355_zpsa58701eb.jpg

Skrevet
Nå har jeg fått skiftet girkasse. Har så vidt fått prøvd den men ser ut til å være bra den :)

Trykkplata har fått litt juling, igjen! Skjønner ikke hvorfor alt går til helvette........

Senket også helt ned, spacet mer og mer camber. Men må justere opp bittelitt så jeg får til å svinge uten å subbe..

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Kjøpte ikkje du deg ny komplett clutch for litt siden ?

Bruker du svinghjulet du kjøpte av meg? trudde du måtte ha 3,6 trykkplate på 3,6 svinghjulet eg?

Skrevet
Blir denne å se på våler i helga? :)

Nei blir nok ikke det. Har ikke lyst å kjøre så langt sånn som motoren er nå..

Bruker du svinghjulet du kjøpte av meg? trudde du måtte ha 3,6 trykkplate på 3,6 svinghjulet eg?

Svinghjulet jeg kjøpte av deg brukte jeg. Med ny clutch. Så løsnet trykkplaten å alt gikk til helvette inni der. Styretappene på svinghjulet knakk. Lamellen gikk det bra med så jeg fikk tak i nytt svinghjul + trykkplate. Men nå har jo den trykkplaten gått i stykker også tydeligvis, så jeg satte på org svinghjul og clutch igår :)

Må ha 3,6 trykkplate på 3,6 svinghjul ja ;)

Skrevet
Blir denne å se på våler i helga? :)

Nei blir nok ikke det. Har ikke lyst å kjøre så langt sånn som motoren er nå..

Svinghjulet jeg kjøpte av deg brukte jeg. Med ny clutch. Så løsnet trykkplaten å alt gikk til helvette inni der. Styretappene på svinghjulet knakk. Lamellen gikk det bra med så jeg fikk tak i nytt svinghjul + trykkplate. Men nå har jo den trykkplaten gått i stykker også tydeligvis, så jeg satte på org svinghjul og clutch igår :)

Må ha 3,6 trykkplate på 3,6 svinghjul ja ;)

Okeida, kjedeligt med motgang, har hatt nok sjøl! Men det er vel alltid noe med desse bilene :) Du har fått tak i en kasse som virker :wink: Det har ikkje eg for å sei det sånn.

Skrevet
Fortsatt motorproblem?

Altså, bilen går den. Men bruker en del olje og så synes jeg eksostempen er veldig høy..? En tann feil på registeret? Ikke vet jeg, men skal bruke den frem til vinteren og ta det da :)

Skrevet
Huff, nå fikk jeg lyst på Våler!..

Bli med ;) kjører fredag etter jobb

Får droppe det.. ;) Skal på Nordmøre gatebilklubbs høsttreff på Lånke 31 August da, stille ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...