Erlendmelk Skrevet Juli 25, 2013 Forfatter Skrevet Juli 25, 2013 Hvordan går det med girkassen da? Skraper som bare det Er gåen vil jeg si. Har en på hånden som blir kjøpt senere Den er god, samme kasse eller er det en annen ? Håper du er heldig med kjøp av kasse:) Håper jeg også... Samme kasse ja. ser så steike bra ut på bilda na bilen åsså! håpe du sett den i skikkelig god stand! det fortjene den Det fortjener den ja
Erlendmelk Skrevet August 3, 2013 Forfatter Skrevet August 3, 2013 Akkurat nå er jeg offshore. Siste tur som lærling, akkurat tatt fagbrevet. Så er ikke garantert jobb fremover nå så blir vel litt mindre oppdateringer da.. Men når jeg kommer hjem blir det ny girkasse i hvertfall! Og bilder må vel være mulig å ta Har vel endel jeg ikke har lagt ut også
Erlendmelk Skrevet August 3, 2013 Forfatter Skrevet August 3, 2013 Her er endel bilder, mulig noe er lagt ut før også m5'n og tds'n KRAFTIG bensinlekkasje på tur til GS treffet: midt i topp-bytte, myyyyye rot
Erlendmelk Skrevet August 21, 2013 Forfatter Skrevet August 21, 2013 Nå har jeg fått skiftet girkasse. Har så vidt fått prøvd den men ser ut til å være bra den Trykkplata har fått litt juling, igjen! Skjønner ikke hvorfor alt går til helvette........ Så satte på 3,8 clutchen igjen. Senket også helt ned, spacet mer og mer camber. Men må justere opp bittelitt så jeg får til å svinge uten å subbe..
torbfer Skrevet August 21, 2013 Skrevet August 21, 2013 Nå har jeg fått skiftet girkasse. Har så vidt fått prøvd den men ser ut til å være bra den Trykkplata har fått litt juling, igjen! Skjønner ikke hvorfor alt går til helvette........ Så satte på 3,8 clutchen igjen. Senket også helt ned, spacet mer og mer camber. Men må justere opp bittelitt så jeg får til å svinge uten å subbe.. [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Kjøpte ikkje du deg ny komplett clutch for litt siden ? Bruker du svinghjulet du kjøpte av meg? trudde du måtte ha 3,6 trykkplate på 3,6 svinghjulet eg?
Erlendmelk Skrevet August 21, 2013 Forfatter Skrevet August 21, 2013 Blir denne å se på våler i helga? Nei blir nok ikke det. Har ikke lyst å kjøre så langt sånn som motoren er nå.. Nå har jeg fått skiftet girkasse. Har så vidt fått prøvd den men ser ut til å være bra den Trykkplata har fått litt juling, igjen! Skjønner ikke hvorfor alt går til helvette........ Så satte på 3,8 clutchen igjen. Senket også helt ned, spacet mer og mer camber. Men må justere opp bittelitt så jeg får til å svinge uten å subbe.. Kjøpte ikkje du deg ny komplett clutch for litt siden ? Bruker du svinghjulet du kjøpte av meg? trudde du måtte ha 3,6 trykkplate på 3,6 svinghjulet eg? Svinghjulet jeg kjøpte av deg brukte jeg. Med ny clutch. Så løsnet trykkplaten å alt gikk til helvette inni der. Styretappene på svinghjulet knakk. Lamellen gikk det bra med så jeg fikk tak i nytt svinghjul + trykkplate. Men nå har jo den trykkplaten gått i stykker også tydeligvis, så jeg satte på org svinghjul og clutch igår Må ha 3,6 trykkplate på 3,6 svinghjul ja
torbfer Skrevet August 21, 2013 Skrevet August 21, 2013 Blir denne å se på våler i helga? Nei blir nok ikke det. Har ikke lyst å kjøre så langt sånn som motoren er nå.. Nå har jeg fått skiftet girkasse. Har så vidt fått prøvd den men ser ut til å være bra den Trykkplata har fått litt juling, igjen! Skjønner ikke hvorfor alt går til helvette........ Så satte på 3,8 clutchen igjen. Senket også helt ned, spacet mer og mer camber. Men må justere opp bittelitt så jeg får til å svinge uten å subbe.. Kjøpte ikkje du deg ny komplett clutch for litt siden ? Bruker du svinghjulet du kjøpte av meg? trudde du måtte ha 3,6 trykkplate på 3,6 svinghjulet eg? Svinghjulet jeg kjøpte av deg brukte jeg. Med ny clutch. Så løsnet trykkplaten å alt gikk til helvette inni der. Styretappene på svinghjulet knakk. Lamellen gikk det bra med så jeg fikk tak i nytt svinghjul + trykkplate. Men nå har jo den trykkplaten gått i stykker også tydeligvis, så jeg satte på org svinghjul og clutch igår Må ha 3,6 trykkplate på 3,6 svinghjul ja Okeida, kjedeligt med motgang, har hatt nok sjøl! Men det er vel alltid noe med desse bilene Du har fått tak i en kasse som virker Det har ikkje eg for å sei det sånn.
Erlendmelk Skrevet August 21, 2013 Forfatter Skrevet August 21, 2013 Fortsatt motorproblem? Altså, bilen går den. Men bruker en del olje og så synes jeg eksostempen er veldig høy..? En tann feil på registeret? Ikke vet jeg, men skal bruke den frem til vinteren og ta det da
Erlendmelk Skrevet August 21, 2013 Forfatter Skrevet August 21, 2013 Huff, nå fikk jeg lyst på Våler!..
Kristian Skrevet August 21, 2013 Skrevet August 21, 2013 Huff, nå fikk jeg lyst på Våler!.. Bli med kjører fredag etter jobb
Erlendmelk Skrevet August 22, 2013 Forfatter Skrevet August 22, 2013 Huff, nå fikk jeg lyst på Våler!.. Bli med kjører fredag etter jobb Får droppe det.. Skal på Nordmøre gatebilklubbs høsttreff på Lånke 31 August da, stille ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå