Jørgen Lie Skrevet Februar 6, 2013 Skrevet Februar 6, 2013 Dette blir hårete Flotte oppdateringer Erlend!
Erlendmelk Skrevet Februar 8, 2013 Forfatter Skrevet Februar 8, 2013 Da har jeg fått farget førerstol og passasjerstol. Baksetet er såpass bra fra før at der gikk jeg rett på leathermilk. Ønsker å kjøpe en bakrutespoiler forresten, da min er HELT opprustet innvendig.. Etter avfetting med lighterbensin etter farge før leathermilk etter Etter bildene ble tatt la jeg på 1 lag til med farge på sidestøttene Her er min fine bakrutespoiler!!! haha..
Dirty Skrevet Februar 8, 2013 Skrevet Februar 8, 2013 Tøft, må følge med her Men det verkstedet, var det ikke en annen her på forumet som skulle starte opp firma der? for en stund siden virka så kjent
Marionette Skrevet Februar 8, 2013 Skrevet Februar 8, 2013 Strøkent interiør ditt er, gjør seg godt med litt behandling, har gått til innkjøp et par slike pakker selv!
bcRichard Skrevet Februar 8, 2013 Skrevet Februar 8, 2013 Hadde samme problem som deg med cupevifte. Jeg tok ut motstanden å loddet nye loddinger der jeg klarte å se at de var defekt. Dette hjalp for meg! Du kan eventuelt levere den inn til ett firma som kan ordne det!
Erlendmelk Skrevet Februar 8, 2013 Forfatter Skrevet Februar 8, 2013 Tøft, må følge med herMen det verkstedet, var det ikke en annen her på forumet som skulle starte opp firma der? for en stund siden virka så kjent Har ikke hørt om at noen skal starte opp firma i verkstedet på gården min ihvertfall Strøkent interiør ditt er, gjør seg godt med litt behandling, har gått til innkjøp et par slike pakker selv! Vil anbefale dette kittet fra Swissvax ihvertfall ja Enkelt og bra sluttresultat! Hadde samme problem som deg med cupevifte. Jeg tok ut motstanden å loddet nye loddinger der jeg klarte å se at de var defekt. Dette hjalp for meg! Du kan eventuelt levere den inn til ett firma som kan ordne det! Har skiftet det sverdet, men det er vel en styremodul... eller? Kan ikke så mye om dette. Så da er det vel en motstand en plass ogsåå? Hvor sitter evt denne?
bcRichard Skrevet Februar 9, 2013 Skrevet Februar 9, 2013 Tøft, må følge med herMen det verkstedet, var det ikke en annen her på forumet som skulle starte opp firma der? for en stund siden virka så kjent Har ikke hørt om at noen skal starte opp firma i verkstedet på gården min ihvertfall Strøkent interiør ditt er, gjør seg godt med litt behandling, har gått til innkjøp et par slike pakker selv! Vil anbefale dette kittet fra Swissvax ihvertfall ja Enkelt og bra sluttresultat! Hadde samme problem som deg med cupevifte. Jeg tok ut motstanden å loddet nye loddinger der jeg klarte å se at de var defekt. Dette hjalp for meg! Du kan eventuelt levere den inn til ett firma som kan ordne det! Har skiftet det sverdet, men det er vel en styremodul... eller? Kan ikke så mye om dette. Så da er det vel en motstand en plass ogsåå? Hvor sitter evt denne? Etter hva jeg har forstått så er dette både en motstand og en styremodul til ''klimaanlegget''. Hvis du demonterer dekslene som er rundt kontakten på sverdet så ser du loddingene med en gang. Her var det flere som var gåen på min. Loddet disse på nytt så fungerte viften min helt fint!
DK2 Skrevet Februar 13, 2013 Skrevet Februar 13, 2013 Artig å se flere på min alder med M5 touring Følger med her:D
Erlendmelk Skrevet Februar 13, 2013 Forfatter Skrevet Februar 13, 2013 Nå har jeg kommet meg ut på Sleipner A igjen Har med alle boltene til felgene så skal få polert opp de. Blir så jeg monterer med de igjen nå ihvertfall. Dyrt nok fra før det her!! Skal prøve å få skaffet/bestilt 3,6 svinghjul å clutch nå.. muligens litt andre småting også. Så satser jeg på å få bestilt coilovers rundt 15 mars. Artig å se flere på min alder med M5 touring Følger med her:D Må starte i rett tid vet du
DK2 Skrevet Februar 13, 2013 Skrevet Februar 13, 2013 Artig å se flere på min alder med M5 touring Følger med her:D Må starte i rett tid vet du Hehe Vet du om det er stor forskjell fra 3.8 svinghjul til 3.6 mtp aksellerasjon?
Jørgen-A Skrevet Februar 13, 2013 Skrevet Februar 13, 2013 Det er det ikke. Men man merker att motoren blir vassere på tørrgassing.
Erlendmelk Skrevet Februar 14, 2013 Forfatter Skrevet Februar 14, 2013 Hehe Vet du om det er stor forskjell fra 3.8 svinghjul til 3.6 mtp aksellerasjon? Grunnen til at jeg har tenkt å bygge om er fordi jeg uansett må av med svinghjulet siden det er vibrasjon i det. Men har snakket litt med KingB idag, og han mener jeg ikke bør sette på 3,6.. Så blir litt usikker hva jeg skal gjøre. Hmm...
Kristian Skrevet Februar 14, 2013 Skrevet Februar 14, 2013 "alle" veit at 3,6 svinghjul er en oppgradering på s38b38. Så lurer på hvorfor bjørnar har sagt det jeg har prøvd begge deler, og har ikke noe negativt å si om 3,6 svinghjul.
Erlendmelk Skrevet Februar 14, 2013 Forfatter Skrevet Februar 14, 2013 "alle" veit at 3,6 svinghjul er en oppgradering på s38b38. Så lurer på hvorfor bjørnar har sagt det jeg har prøvd begge deler, og har ikke noe negativt å si om 3,6 svinghjul. Joda, men er litt dumt å skifte ut clutchen når den er ganske ny fra før osv. Skal se om jeg finner et 3,6 svinghjul først nå ihvertfall
Marionette Skrevet Februar 23, 2013 Skrevet Februar 23, 2013 Du må bare si ifra om du savner TDS'en for mye, kan om nødig være interessert i et bytte, med mellomlegg fra deg seff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå