Kobar Skrevet Januar 7, 2013 Share Skrevet Januar 7, 2013 Ønsker å kjøpe ett stk speil til passasjerside! Nytt eller brukt, sålenge det er i bra stand! Egentlig så trenger jeg kun adapterplata (den i midten). Kan også kjøpe til begge sider dersom du ikke ønsker å dele opp. Må være med el,justering! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 7, 2013 Share Skrevet Januar 7, 2013 Ikke meningen å ødelegge tråden din, men hvorfor har du uoriginale speil på en original M3? Jeg har forøvrig et originalt speil liggende, men er usikker på hvilken side det er til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2013 Dette er til en 320i må enten ha ett stk identisk, eller to stk komplette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 8, 2013 Share Skrevet Januar 8, 2013 Daså. jeg har også originale firkantede coupé-speil liggende, men jeg tror det ene glasset er ødelagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2013 Må ha M3 speil da resten av bilen er ombygget til M3 utseende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Januar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2013 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå