jakobm5 Skrevet Mars 12, 2013 Skrevet Mars 12, 2013 Det jeg lærte av første forsøk er att om du fjerner deksla på batteri og varseltrekant deksle, så om du har tilgang på en luft skralle og en 16 pipe og en liten forlenger så klarer du og løsne toppboltene uten og fjerne alle deklsene som jeg gjor på første bilen.. så lerte du å ikje glemme igje pipa t låseboltan
rublings Skrevet Mars 12, 2013 Skrevet Mars 12, 2013 Flott bil. Hvordan opplever du Supersport i forhold til M-sport? Har samme settet liggende klart i garasjen
mrloseth Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Skrevet Mars 12, 2013 I synst supersport passa meg godt, biln vin va sånn passe stiv før, men ble nok en del stivere no, men det er ikke noe honda nei Sitter ikke og homper i sete, men det er så absolutt verd de når du får justere bilen etter pnsket høyde. Du kan ivertfall få bilen ekstrem lav, har 1 cm igjen bak, og sikert 4-5 forran. Min er nå på 30,5 fra senter felg og opp i skjermbuen, og lovlig var 32,5 sto d i papira.. Så min må opp for godkjenning da.
mrloseth Skrevet Mars 21, 2013 Forfatter Skrevet Mars 21, 2013 Nye felger montert litt tidlig enda da, men sjitt au. 8.5/9,5-19 montert...
Kristian Skrevet Mars 22, 2013 Skrevet Mars 22, 2013 Ta vart grisefint marius! Slenge på nokka spacera au?
mrloseth Skrevet Mars 22, 2013 Forfatter Skrevet Mars 22, 2013 Så et 20 bak og et 25 forran e 0 stress på 8,5-19 og 9,5-19
StigJ Skrevet Mars 22, 2013 Skrevet Mars 22, 2013 Det der ble griserått!! 9,5 bak med ET 20 går ikke med 275 i alle fall.
mrloseth Skrevet Mars 22, 2013 Forfatter Skrevet Mars 22, 2013 Hehe. Nei men jeg har ikkje så breie dekk 255 holde lenge nok, Skal ta nye bilder idag med spacers:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå