Gå til innhold

Alpina 18"

E-30 big
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Hadde en liten runde med selger på pm på fredag. Det er 4 hjul det er snakk om. Manglet vist senterdeksel på 3 av dem, så det kunne ikke missforstås :-) Han skrev videre at det var nye Falken dekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Hadde en liten runde med selger på pm på fredag. Det er 4 hjul det er snakk om. Manglet vist senterdeksel på 3 av dem, så det kunne ikke missforstås :-) Han skrev videre at det var nye Falken dekk.

Ville oxo vite dekkdim, og evt om det var bredere felger bak enn foran bla... :)

Men om det mangler 3 senterdeksler, så faller jo disse betraktelig i verdi da.. For de deksla er ikke reint billig å kjøpe løse akkurat.... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Ville oxo vite dekkdim, og evt om det var bredere felger bak enn foran bla... :)

Men om det mangler 3 senterdeksler, så faller jo disse betraktelig i verdi da.. For de deksla er ikke reint billig å kjøpe løse akkurat.... :/

Selger dem billig også jeg men det finner dere ut om dere legger inn et bud i steden for å spekulere :)

Senter kopper ligger det flere av på ebay så det kan jeg jo kjøpe vis det er STOR prisforskjeller med og uten :)

Selger 4 felger ja. Skal sjekke innpress og bredde i morgen jeg men mener å huske alle var 8"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny info :)

Felgene er 18x8et 47 forran og 18x8.5et 50 bak

Så disse er org levert til E46/E36 etter som jeg finner på nettet

Alpina dele nr:3611170 bak og 3611169 forran på felgene

Har også masse tuv spacere med boble boltsett, altså skrur fast spaceren i navet å nye bolter inn i spacer liggende viss noen trenger i sammen med felgene.

Har 10mm/15mm/25mm/40mm spacere :)

Dekkene er Michelin pilot sport, litt dyrere dekk en falken kansje :)

Disse og alle de andre settene jeg har annonsert SKAL bort så kom med et bud.

Gir dem ikke bort men går nok mye billigere en dere tror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...