E-30 big Skrevet Januar 8, 2013 Share Skrevet Januar 8, 2013 1 sett super strøkne alpina 18" felger med senter ventil Montert på bil 1 gang og er som nye Bud. Per kr 90027122 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 Har du litt mer info om disse...? Alle felger like breie? Hva er bredda på dem? Dekk dim..? Mønsterdybde? Dekkfabrikat? Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 Dette er bare én felg sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 Dette er bare én felg sent from my microwave using tapatalk Snakket med han..? Han annonserer jo SETT med FELGER....... :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 Dette er bare én felg sent from my microwave using tapatalk Det står 1 sett super strøkene 1 sett super strøkne alpina 18" felger med senter ventil Høres veldig ut som det er ett sett felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 Mente det ikke skulle være grunn til å misforstå den der jeg oxo ja... Så får se hva selger svarer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bapmon Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 Hei Hadde en liten runde med selger på pm på fredag. Det er 4 hjul det er snakk om. Manglet vist senterdeksel på 3 av dem, så det kunne ikke missforstås Han skrev videre at det var nye Falken dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 HeiHadde en liten runde med selger på pm på fredag. Det er 4 hjul det er snakk om. Manglet vist senterdeksel på 3 av dem, så det kunne ikke missforstås Han skrev videre at det var nye Falken dekk. Ville oxo vite dekkdim, og evt om det var bredere felger bak enn foran bla... Men om det mangler 3 senterdeksler, så faller jo disse betraktelig i verdi da.. For de deksla er ikke reint billig å kjøpe løse akkurat.... :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 Uff :/ leste for fort jeg, Beklager! sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet Januar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2013 HeiHadde en liten runde med selger på pm på fredag. Det er 4 hjul det er snakk om. Manglet vist senterdeksel på 3 av dem, så det kunne ikke missforstås Han skrev videre at det var nye Falken dekk. Ville oxo vite dekkdim, og evt om det var bredere felger bak enn foran bla... Men om det mangler 3 senterdeksler, så faller jo disse betraktelig i verdi da.. For de deksla er ikke reint billig å kjøpe løse akkurat.... :/ Selger dem billig også jeg men det finner dere ut om dere legger inn et bud i steden for å spekulere Senter kopper ligger det flere av på ebay så det kan jeg jo kjøpe vis det er STOR prisforskjeller med og uten Selger 4 felger ja. Skal sjekke innpress og bredde i morgen jeg men mener å huske alle var 8" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet Januar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2013 Dette er bare én felg sent from my microwave using tapatalk Ser du gått på bildene ser du att felgene ikke er like. Gul senterlapp på ene å rød på andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Passer på hvilke bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2013 Skal gå ut å sjekke litt nå jeg. Helt Nye alpina deksler med delenr alpina 3613611 koster 800kr hos Schmiedmann. Ingen problem å skaffe billigere heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2013 Ny info Felgene er 18x8et 47 forran og 18x8.5et 50 bak Så disse er org levert til E46/E36 etter som jeg finner på nettet Alpina dele nr:3611170 bak og 3611169 forran på felgene Har også masse tuv spacere med boble boltsett, altså skrur fast spaceren i navet å nye bolter inn i spacer liggende viss noen trenger i sammen med felgene. Har 10mm/15mm/25mm/40mm spacere Dekkene er Michelin pilot sport, litt dyrere dekk en falken kansje Disse og alle de andre settene jeg har annonsert SKAL bort så kom med et bud. Gir dem ikke bort men går nok mye billigere en dere tror. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2013 Passer på hvilke bil? Er vel til e36/e46 og IX biler da Men har skrudde spacere om noen vil bruke på andre typer også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå