Gå til innhold

Loaded Estoril Blue F31 320i M Sport / M Performance / MagnaFlow Cat-Back / Nye bilder side 10!

Share

Anbefalte innlegg

Se der ja, da ble det dobbelstuss til slutt :applause:

Det så absolutt bra ut, en slik bil kler det designmessig synes jeg. Blir artig å høre lyden fra dette :)

Det ble det og glad for det, hadde jo egentlig slått meg til ro med den enkle nå, særlig siden jeg fikk den levert med sort stuss...

Men dette er jo mange ganger morsommere enn å bare bytte endestusser :lol:

Har fått filmet litt før og etter, men synes ikke lyden kommer godt nok frem, må nok høres live.

Skal likevel få lagt ut en liten snutt så fort jeg har litt mer tid til overs...

sorzy; er ikke veldig inne i eksosverden, men Catback er sånn jeg har skjønt et anlegg som går fra Cat´en (katalysatoren) og bakover...

Veldig dyp og fin lyd + morsom lyd når bilen girer ved kickdown og litt skikkelig gasspådrag 8)

Foreløpig ikke merket at det er noe plagsomt støy heller så det er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått filmet litt før og etter, men synes ikke lyden kommer godt nok frem, må nok høres live.

Jeg bor på Langhus så kanskje "live" lar seg gjøre? Mulig jeg sender deg en pm om et par uker :-)

Det kan vi ordne, bare hyggelig det, men passer isåfall best i slutten av mai da jeg blir mye borte fremover...

Hadde et annet forum medlem på lyd demonstrasjon idag som du ser, han virket fornøyd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var innom Svendsen Eksos i Stavanger, og fikk pris på Supersprint med dobbel stuss til 5990,- ferdig montert. Det hørtes billig ut.

Da blir det ca. 7000,- med ny diffuser.

Noen som har erfaringer med Supersprint? Er det noe å satse på?

Falsk alarm, Svendsen Eksos hadde sett på feil bil, Supersprint har ikke laget ferdig løsning enda, de kommer med dette i løpet av sommeren.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...