Gå til innhold

Loaded Estoril Blue F31 320i M Sport / M Performance / MagnaFlow Cat-Back / Nye bilder side 10!

Share

Anbefalte innlegg

• 1 month later...
feit bil :) digger f3x

spendt på lyden her og, normalt syns jeg ikke særlig om å sette effektanlegg på en 4 syl 2l :P kommer tvilsomt på min får å si det slik :P

Hør bilen "live" så endrer du nok mening, dette er ikke noe halvhjerta hjemmemekk for å si det sånn...

Lyden i videon er IKKE representabel for 5 øre, men gir et inntrykk om ikke annet.

Veldig fornøyd 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser i andre tråder at du har lyst på BBS CH-R, men svarer deg i din egen tråd.

Har du tenkt på 8.5" ET32 foran og 9.5" ET35 bak? Eller synes du det blir for aggressivt bak da?

Senket F30:

http://www.f30post.com/forums/showthrea ... hlight=chr

Uten senk:

http://www.f30post.com/forums/showthrea ... hlight=bbs

Et annet alternativ er jo å gå for 8.5" ET32 foran og 9" ET44 bak. Org. felgene har jo også bare halv tomme forskjell i bredde mellom fram- og bakfelg.

Eneste jeg er usikker på er om profil/konkaviteten på eikene er lik på de to, for det blir feil om framfelgene er mer konkave enn bakfelgene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk igjen for gode tips E.H.D!

Jeg har sett mye på den første du linket til, det er jo samme felgen og i den fargen jeg vurderte/vurderer...

Begynte å tenke på dette da jeg fant disse på finn;

http://www.finn.no/finn/torget/annonse? ... hQuery=bbs

Men, selvom jeg liker felgen så er jeg usikker på hvordan akuratt disse blir på bilen..?

Jeg har absolutt lyst på konkave felger, og da særlig mer konkave bak enn foran, gjerne litt aggresivt. Men heller ikke altfor dyrt, haha...

GS felger er ikke å anbefale..? Tror jeg har mest lyst på BBS... Men åpen for andre ting også.

Flere forslag..?

Forresten, bilen din ser bare fantastisk ut med de nye felgene dine!!! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp BBS felgene du og ta bilder av bilen slik vi kan se hvordan det ser ut. Felgene ser veldig bra ut 8-)

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2

:D

Men litt usikker om jeg heller vil ha noen som er litt mer konkave om jeg først skal bytte..?

Veldig fornøyd med de jeg har også så... :roll:

Har forresten bestilt M-Performance front leppe.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk igjen for gode tips E.H.D!

Jeg har sett mye på den første du linket til, det er jo samme felgen og i den fargen jeg vurderte/vurderer...

Begynte å tenke på dette da jeg fant disse på finn;

http://www.finn.no/finn/torget/annonse? ... hQuery=bbs

Men, selvom jeg liker felgen så er jeg usikker på hvordan akuratt disse blir på bilen..?

Jeg har absolutt lyst på konkave felger, og da særlig mer konkave bak enn foran, gjerne litt aggresivt. Men heller ikke altfor dyrt, haha...

GS felger er ikke å anbefale..? Tror jeg har mest lyst på BBS... Men åpen for andre ting også.

Flere forslag..?

Forresten, bilen din ser bare fantastisk ut med de nye felgene dine!!! 8)

Takker, er meget fornøyd med de.

HRE har en Flowform serie (FF01) som ikke er smidde og som har veil pris på $2900 i 19". Synes de så bra ut på denne f30'en selv om de er 20" da. De er jo samme stil som CH-R.

image_zpsb780059d.jpg

image_zps4e423be9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem kjøpte du dine HRE gjennom..?

Og er det noen seriøse forhandlere som fører de i Norge..?

Har ikke lyst til å betale mer enn 15.000,- egentlig...

Da regner jeg kun med 4 felger og da bruke mine 19" dekk som fulgte bilen.

Hva med Vossen CV3 i matt graphite forresten?

Må også være en felg som ser bra ut uten ytterligere senk enn hva M understellet utgjør...

Hyttevei og innkjøring inn til garasjen tillater ikke senk dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...