Gå til innhold

1999 Audi A3 1.6 - EU2015 - Lav KM SOLGT

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei folkens!

Noen som trenger perfekt nummer to bil? Pendlebil? Bybil? Konebil? Reservebil?

Jeg skal selge min A3 siden den er for liten for mitt bruk. Bilen har ÈN eier før meg, jeg har eid den i et halvt år. I løpet av dette halvåret har jeg fått byttet regreim ( Kvittering fra merkeverksted ), eu-godkjent den osv.

Km: 110 000

Pris: 35 000,-

Bilen er sølvgrå, har 4 dører, digitalt klima, sportsinteriør, setevarme, 4xelruter, elspeil. Egentlig en utrolig kjekk liten bil som er meget god å kjøre. Teknisk er den kjempe bra, gikk gjennom EU med null feil så er EU-OK til Mars 2015 hvis jeg ikke husker feil. Bilen er har fått ettermontert Pioneer radio med bluethoot, så du kan bruke den som handsfree og streame musikk direkte fra telefonen.

Interiøret i bilen ser meget bra ut!

Hva angår dekk kan jeg røpe at det er nye sommerdekk og nye vinterdekk ( Michelin X-Ice med pigg, har ikke kjørt meg fast enda! )

Negativt: Bakruteviskeren lager en litt rar lyd og spylerdyse bak virker ikke, samt begge dørene framme er utsatt for rust bak lista i bunn ( Typisk Audi av denne årgang ). Sett bort fra dette er det ikke nevneverdig rust å oppdrive hverken under eller i hjulbuer.

Bilen er IKKE pen kosmetisk, er en del riper, handlevognbukler osv.

35 000,- kr er vel et godt stykke under markedsverdi på denne bilen i forhold til KMstand og utstyrsnivå, så jeg føler ikke at dette er noen upris. Bilder kommer til helgen når jeg får vasket den!

Bilen ryker på finn.no til helgen, og jeg regner med at det å selge den ikke bør være noe problem.

Magnus

HALDEN, Østfold

Telefon 45066867

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...