glennuel Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 Heisann! Har en E46 2002 modell som j eg netopp har hatt inne på EU-kontroll! Vedlagt så er bilde jeg tok av feil som da ble påpekt. Jeg lurer på par ting angående denne: ABS feilen som står er en feil som kommer og går. Fungerer helt fint men av og til så kommer denne varsellampen på når jeg starter bilen og forsvinner ikke før jeg stopper og starter igjen feks.... noen som vet hva feilen kan være? trengs en helt ny sensor eller? Slitt bærekule bak - oppe - ytre???? hva kan menes med dette? noen som vet hva deler jeg trenger ved bare å lese dette? Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a100abt Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 Du finner nevnte bærekule på aktuelle plassering. Altså bakstilling, øverst, ytterst. Mvh Frode. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glennuel Skrevet Januar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2013 Du finner nevnte bærekule på aktuelle plassering. Altså bakstilling, øverst, ytterst.Mvh Frode. Sent from my iPhone using Tapatalk øøøøø... altså er det overhodet bærekule bak her da? er vel foringer... i så fall hva nr mener du det er i følget dette bildet her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 ville tolket det til 2. selv. Men bare få bilen på bukker, så sjekker du selv med kubein så veit du det 100%. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glennuel Skrevet Januar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2013 ville tolket det til 2. selv.Men bare få bilen på bukker, så sjekker du selv med kubein så veit du det 100%. ok jeg tenkte nr 4 selv men ja jeg får nok ta en nærmere kikk takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a100abt Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 2 eller 4, den som er bakerst. Såfremt de begge er på øvre nivå. Så ikke så nøye på skissen, du ser det umiddelbart når du titter på bilen! Edit: så litt nærmere på skissa, om det er som på VAG er jo venstre på skissa forover, og da er det nr 2 som er beskrevet i din kontrollseddel. Husk å bytt nødvendige bolter/muttre. Mvh Frode. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glennuel Skrevet Januar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2013 2 eller 4, den som er bakerst. Såfremt de begge er på øvre nivå. Så ikke så nøye på skissen, du ser det umiddelbart når du titter på bilen!Edit: så litt nærmere på skissa, om det er som på VAG er jo venstre på skissa forover, og da er det nr 2 som er beskrevet i din kontrollseddel. Husk å bytt nødvendige bolter/muttre. Mvh Frode. Sent from my iPhone using Tapatalk ok, ja får ta en kikk når jeg har tid! tenkte bare å ha delene klar når jeg får den på bukk.... takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw e30 318i Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 bare dra dit du tokk kontrollen å spørr hvem kule de mener Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå