Gå til innhold

Haugen's førstebil - 525i e34 (Godkjent senket + eksos!)

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da er bilen kommet seg i garasjen, og jeg har fått startet å rydde og finne fram deler til å montere sammen bilen igjen :) Blir mye "små plukk" framover som er kos å gjøre, men kjedelig å se bilder av og skrive om, men her er iallefall noen bilder.

Planen i dag og dagene framover er å få sort blank farge i bagasjerom og muligens motorrom.

Få alt interiøret på plass utenom dørtrekk da jeg venter på clips til disse, og rense matter med rensemaskin før stolene blir satt inn. Må også ha meg en ny hattehylle som skal trekkes om i sort slik som taktrekket og stolpene :) (skal få tatt noen ordentlige bilder med speilrefleks for å prøve å få fram fargen og effekten en dag).

ipk1cgi1hks9g3dr93jo.jpg

Fått på Hella black baklyktene :)

k2tyavqt1m6og181eqrj.jpg

Fått shinet litt invendig i går, vasket dash, midtkonsoll osv for støv og dritt.

yyajeb9l967pxmcyklig.jpg

montert LED skiltlys

b9vx4nwo7hlrgt2gx07e.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte gårdagen på å få justert panseret og slikt.

+ at jeg fikk satt i pakningene til dørene og framstolene :)

i dag skal jeg begynne å sandblåse listene rundt dørene, lakkere støt listene til dørene og trekke om hattehyllen i sort stoff slik som taktrekket og a+c stolpene :)

har fått ny hattehylle da den gamle bare var kast

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandblåse di listene midt på døra? :P Håper du ikke lakker dem i samme farge som bilen :) Skjuler jo di sexye linjene :mrgreen:

Sent from my TIG welder using Tapatalk

skal sandblåse listene rundt dørene/vinduene.

og lakkere støtlistene til dørene

alle lister blir sorte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette blir kanonbra :D gleder meg til å se ferdig resultat! men hvorfor lakke støtlistene rundt bilen? de er jo orginalt svart :)

Takk for det :D

grunnen til at listene blir lakkert er fordi de har fått seg noen skrammer, farge og slikt opp igjennom årene, så lakker de matt sort foreløpig, så får jeg se om jeg får tak i noen veldig pene brukte, eller om jeg etter hvert kjøper helt nye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en forvandling! :) Nydelig! :D Følger med her!

Takker! :) Godt at det er flere som følger med i tråden :D

Har blitt bra hittil ja, så er det bare å få den montert sammen igjen

har holdt på i 2-3 dager med montering nå, og skal fortsette i dag og i helga, før bilen skal våtslipes og poleres :)

Skal på etterkontroll time den 20. juni, så bilen kommer på veien den 1. juli :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut :mrgreen: Untatt at bildene er litt dårlige :lol: Beader godt ser jeg :) Brukt 2 i 1 såpe? :mrgreen:

Sent from my TIG welder using Tapatalk

er ikke det beste kameraet på S2, så bildene blir nok ikke helt bra nei, er brukt en bilshampoo vi har på jobb, vasken var gjort på 15minutter med shampoo og høytrykk for å få vekk drit før hele bilen skal våtslipes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hengt i litt i går og, å fått farge i halve motorrom + frontplate og bagasjerom :)

Bagasjerom før:

g6pgu1tntczb9j5rd9p7.jpg

Bagasjerom etter:

mh8yyrij3j62en3g1duj.jpg

Motorrom før:

qs5bsb7scwacthk6vnua.jpg

motorrom etter:

lprinmfglzhw0ck23l58.jpg

Litt annet som også har fått en oppfriskning:

g75mrmiyj3y0cj7qfl9o.jpg

hattehyllen og dekslet som knappen til takluken står i er det siste som ikke var trekkt opp i sort så dette er og gjort for å få montert baksetet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...