Gå til innhold

Haugen's førstebil - 525i e34 (Godkjent senket + eksos!)

Share

Anbefalte innlegg

I dag har dagen gått til å bytte dempere, tårnlager og fjærer forran og nå er alt på plass :)

skal ta bak i morgen :D

pluss at jeg har hjulpet en kompis med å bytte toppdekselpakning på hans m50b25

fikk desverre ikke knipset noen bilder fordi jeg er utrolig dårlig på å huske det, men skal prøve i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er en del framgang med bilen, men er kjedelig å se bilder av det da det for det meste er teknisk :)

Har fått byttet alle demperne, fjærer og tårnlager i helga, pluss at jeg har begynt å legge på plass og "shine" ledningsnettet i motorrommet noe, da det var mye av det tøy aktige tapen som har løsnet.

motorrommet før jeg begynte å legge på plass igjen :)

8vkp52h6pfm2svktkon7.jpg

Bakdemperne så fæle ut men var i grei stand :) men som det sikkert synes på bildet måtte foringen ofres for å få den av, da hylsa som står i foringen ikke ville gi slipp på bolten

a710qtqfjiyjoxhvjlh0.jpg

Det gamle tårnlagret så ut til å være klart for utskiftning, laget en del lyd og..

aw25vuf027082kw1eeo7.jpg

5sq4ptf4dneqk5t7bp1n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, ble usikker på om jeg skulle ha gule eller sorte lykter.. noen som har noen meninger?

av en eller annen grunn ble de gule lyktene "grønn" på bildene, men det får så være :)

panseret er ikke lukket helt igjen på noen av bildene fordi jeg mangler en bolt til pansermekanismen :P

vwabxa8t6cq9cgqfiku3.jpg

a0cd7b0v74ej8vtrxolb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...