krizz95 Skrevet Juni 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2013 I dag har dagen gått til å bytte dempere, tårnlager og fjærer forran og nå er alt på plass skal ta bak i morgen pluss at jeg har hjulpet en kompis med å bytte toppdekselpakning på hans m50b25 fikk desverre ikke knipset noen bilder fordi jeg er utrolig dårlig på å huske det, men skal prøve i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Juni 13, 2013 Share Skrevet Juni 13, 2013 blir bare bedre og bedre dette ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizz95 Skrevet Juni 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2013 Er en del framgang med bilen, men er kjedelig å se bilder av det da det for det meste er teknisk Har fått byttet alle demperne, fjærer og tårnlager i helga, pluss at jeg har begynt å legge på plass og "shine" ledningsnettet i motorrommet noe, da det var mye av det tøy aktige tapen som har løsnet. motorrommet før jeg begynte å legge på plass igjen Bakdemperne så fæle ut men var i grei stand men som det sikkert synes på bildet måtte foringen ofres for å få den av, da hylsa som står i foringen ikke ville gi slipp på bolten Det gamle tårnlagret så ut til å være klart for utskiftning, laget en del lyd og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizz95 Skrevet Juni 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2013 Da var bilen sånn høvelig montert sammen, rondellene på og bilen satt på vegvesenet for godkjenning av eksos, felger og senkesett skal bli godt å få lakkert ferdig sideskjørt, speil og frontfanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizz95 Skrevet Juni 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2013 Godt å ha godkjent senkesett og effektanlegg i vognkortet ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet Juni 21, 2013 Share Skrevet Juni 21, 2013 Begynner å ligne noe grattis med gokjent senk og det Sent from my TIG welder using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizz95 Skrevet Juni 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2013 Skal prøve meg på gul lyktefilm på DE lyktene mine, så vi får se om jeg blir færdig med de i morgen slik står iallefall bilen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizz95 Skrevet Juni 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2013 Var ute i natt klokken halv 3 å tok noen bilder når vi fikk et glimt av sol her i nordnorge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juni 24, 2013 Share Skrevet Juni 24, 2013 Grattis med godkjent senk og den råeste e34en jeg veit om! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizz95 Skrevet Juni 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2013 hmm, ble usikker på om jeg skulle ha gule eller sorte lykter.. noen som har noen meninger? av en eller annen grunn ble de gule lyktene "grønn" på bildene, men det får så være panseret er ikke lukket helt igjen på noen av bildene fordi jeg mangler en bolt til pansermekanismen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Juni 27, 2013 Share Skrevet Juni 27, 2013 svarte hovedlykter og gule grøftelys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet Juni 28, 2013 Share Skrevet Juni 28, 2013 syns gult på det ble sex på boks men ellers kunne man ha gått for svarte lykter og gule tåkelys for racing preg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizz95 Skrevet Juni 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2013 Skiltene henter jeg ut på mandag, så foreløpig blir det gult det går i, så får vi se om jeg bytter etterhvert er 2 andre e34 med DE lykter fra før av her i byen, så skiller seg litt ut med gult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet Juli 5, 2013 Share Skrevet Juli 5, 2013 Bilen ute på veien? Ellers noe nytt? Sent from my TIG welder using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 5, 2013 Share Skrevet Juli 5, 2013 Gule lys og dobbel eksos runde. Så er du der Rå bil og flott jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå