Fire^^ Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 Hei, justeringen på venstre lykten min er gåen å lyse lyser nesten rett ned, begynner å gå meg på nervene å snart står eu-kontroll for tur. Ser på ebay at de selger nye slike justerins greier, men hvordan kommer jeg meg inni lykten? Noen sier at du ikke kan varme lykten i ovnen når du har ett svart lokk oppå lykten istedet for blankt? den automatiske høydejusteringa funker ennå fordi begge lyktene går opp å ned når jeg starter den. Rotete forklart men regner med jeg ikke er den første som spør Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 er vel bare å bestille dem her stokkene på ebay vel? vil ikke tro det er værre på din enn på min preface å bytte. av med glasset som sitter i klips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 http://www.bimmerboard.com/forums/posts/494750 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fire^^ Skrevet Januar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2013 på min lykt er nokk glasset limt fast i selve lykten, har prøvd med klipsa men sitter som støpt alikevell.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 Må bakes i ovn og Lines etterpå..jeg ville gått på ebay og kjøpt nye originale lykter ettersom de du har kanskje er full av steinsprut også? koster 3-4 000 for nye Evt pent brukte på ebay.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fire^^ Skrevet Januar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2013 Våtslipte de og polerte de rett før dette skjedde, så de ser fine ut føler ikke det er verdt å bruke flerre tusen på ny lykt Men noen som kan si noe om forskjellen på svart lokk å blankt lokk åppå lykten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå