2000Touring Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 Lurer på om noen faktisk vet hva denne koden innebærer? Står på utstyrslisten på min 1996 Z3: S380A HARDTOP-VORBEREITUNG Hardtop-preparation Er det ledningsnettet som er forberedt eller skal det være helt klart for å bare sette på hardtopen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krika Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 Min e36 cab hadde hardtop preparation, og jeg kunne bare slenge hardtopen rett på. Alt av ledninger og fester lå klart. Skulle tro det samme gjelder z serien? Sendt fra iPhone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet Januar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2013 Ser ikke sånn ut - i tilfelle er brakettene for feste i bakkant plukket ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 mener det betyr at festene allerede er montert i bilen, klar for å sette på hardtop. Mener alle biler har dette std. i norge om bilen er solgt ny her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet Januar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2013 Bilen er ikke solgt ny her, og festene er ikke der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå